Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Τα αυτιστικά παιδιά και οι ανάγκες τους: η οργάνωση και η λειτουργία του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Στύλου, Πανωραία el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:01:02Z
dc.date.available 2015-11-25T03:04:14Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12329
dc.title Τα αυτιστικά παιδιά και οι ανάγκες τους: η οργάνωση και η λειτουργία του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Παιδιά el
heal.keyword Άτομα με ειδικές ανάγκες el
heal.keyword Εκπαίδευση el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2003-09-01 el
heal.abstract Η εργασία αυτή διαπραγματεύεται μια πρώτη αναφορά πάνω στο θέμα του Αυτισμού και την εκπαίδευση των αυτιστικών παιδιών (στα πλαίσια των πτυχιακών εργασιών) που ακόμη και τώρα μετά από πολλά χρόνια ελάχιστοι είναι αυτοί που το γνωρίζουν. Ένα σοβαρό ιατρικό πρόβλημα άλυτο έως τις μέρες μας είναι ο Αυτισμός. Αποτελεί ταυτοχρόνως και βασανίζει συγγενείς των πασχόντων, γι' αυτό κρίνεται απαραίτητο να αναφερθούν κάποια στοιχεία σχετικά με την ταυτότητα του Αυτισμού . Ο όρος "Αυτισμός" προέρχεται από τη λέξη "εαυτισμός" και σημαίνει κλεισμένος στον εαυτό του και είναι αυτό όπου κραυγάζει το παιδί από το περιβάλλον του και το καθιστά "κωφό" και "τυφλό" στα γύρω του ερεθίσματα. Ανήκει δηλαδή στις διαταραχές της εξέλιξης. Στην Ευρώπη των 375.000.000 κατοίκων υπολογίζεται ότι το 1.000.000 ανήκει στην κατηγορία αυτιστικών. Εκείνο που πρέπει να σημειωθεί, είναι ότι ο Αυτισμός δε θεραπεύεται προς το παρόν. Ένα αυτιστικό παιδί θα καταλήξει να γίνει ένας αυτιστικός ενήλικας. Οι στόχοι αυτής της εργασίας είναι: α) Να κάνει ευρύτατα γνωστό σε κάθε ενδιαφερόμενο τον όρο του Αυτισμού να θίξει το μέγεθος του προβλήματος στη χώρα μας. β) Να καταγράψει τα δικαιώματα και τις ανάγκες των αυτιστικών παιδιών έτσι ώστε να εγκαινιάσουμε νέα στάση και νοοτροπία απέναντι σ' αυτά τα άτομα η οποία θα στηρίζεται στα μέσα και στις δυνατότητες του παιδιού, της οικογένειας, του κοινωνικού περιβάλλοντος, του σχολείου, των δομών στήριξης και περίθαλψης. Θα πρέπει να βλέπουμε την πλευρά των δυνατοτήτων και όχι των ελλείψεων. γ) Να αναδείξει τις δομές, τα ειδικά σχολεία και τις επικρατέστερες εκπαιδευτικές παρεμβάσεις και προσεγγίσεις. Παρά τη συστηματική προσπάθεια καταγραφής μια σειρά δυσχερειών όπως ο περιορισμένος αριθμός προγενέστερων ερευνών και ενασχόλησης με το αντικείμενο, η έλλειψη ελληνικής βιβλιογραφίας ακόμη και η απροθυμία των υπαλλήλων ορισμένων ιδρυμάτων δεν επέτρεψαν τη διεξοδική καταγραφή του προβλήματος. el
heal.advisorName Μαυρέας, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 74 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές