Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Εφαρμογή marketing σε γενικά νοσοκομεία: η περίπτωση του Γενικού Νοσοκομείου Ξάνθης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γαλαζούδη, Ειρήνη el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:01:23Z
dc.date.available 2015-11-25T03:04:25Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12365
dc.title Εφαρμογή marketing σε γενικά νοσοκομεία: η περίπτωση του Γενικού Νοσοκομείου Ξάνθης el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Νοσοκομεία el
heal.keyword Μάρκετινγκ el
heal.keyword Μελέτη περίπτωσης el
heal.keyword Ξάνθη el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2003-11-01 el
heal.abstract Το πόσο καλά ή άσχημα λειτουργεί η περίθαλψη των ασθενών σε ένα νοσοκομείο δεν είναι αποκλειστικά θέμα της ιατρικής τεχνογνωσίας, η υλοποίηση της βέλτιστης περίθαλψης των ασθενών είναι κατά κύριο λόγο έργο του management. Τα νοσοκομεία συγκεντρώνουν ειδικές γνώσεις και τεχνολογίες υψηλής απόδοσης, ασθενούν όμως τα ίδια, λόγω των διαφόρων οργανωτικών αδυναμιών, των πολυδιασπασμένων δυνατοτήτων και της ελλειπούς συνεργασίας μεταξύ των επιμέρους συμμετεχόντων. Η ανανέωση των δομών, η οποία καθιστά δυνατή τη ρύθμιση των ασθενών με την προσφορά ιατρικών υπηρεσιών, είναι άκρως απαραίτητη με την έννοια της ποιότητας της περίθαλψης, ανάλογα με τις ανάγκες και την ανάγκη μείωσης του κόστους. Το πρόγραμμα του σχεδιασμού Marketing management έχει δύο σημαντικές σκοπούς, οι οποίοι πρέπει να προσαρμοστούν μεταξύ τους: από τη μία η αποδοτικότητα των νοσοκομείων πρέπει να διατηρηθεί και να διαρθρωθεί περαιτέρω, λαμβάνοντας υπόψη το στενό πλέον περιθώριο χρηματοδότησης, και από την άλλη πρέπει να βελτιωθεί η αποδοτικότητα /αποτελεσματικότητα της νοσοκομειακής περίθαλψης. Από τους ανωτέρω γενικούς όρους ο γενικός σκοπός είναι, να προσαρμόσει τα νοσηλευτικά ιδρύματα στις ολοένα μεταβαλλόμενες εξειδικευμένες απαιτήσεις, αλλά και να εξασφαλίσει τη μελλοντική φροντίδα του πληθυσμού, ανάλογα με τις ανάγκες του. Για τη μείωση των εξόδων συχνά εφαρμόζεται η λανθασμένη θέση, στην οποία αρχικά γίνεται προσπάθεια εξοικονόμησης εφαρμογής των υλικών. Η εξέταση και αυτής της δυνατότητας εξοικονόμησης είναι σημαντική, όμως πιο αποφασιστική είναι η ποιότητα της διεργασίας, η οποία τελικά επηρεάζει χρόνους ανενεργούς παραμονής και λανθασμένες καταλήψεις και επομένως εκ των υστέρων επιδρά στο κόστος προσωπικού και στα υλικά έξοδα. Με άλλα λόγια, τα μεγαλύτερα αποθέματα στη διεργασία ιατρικών υπηρεσιών βρίσκονται στην οργάνωση ροής των ασθενών, στον περιορισμό των πραγματικά απαραίτητα ιατρικών υπηρεσιών και στην παροχή υπηρεσιών διασφαλισμένης ποιότητας. Στη μελέτη αυτή γίνεται προσπάθεια με την επιστημονική βάση του Marketing, που έχει αναπτυχθεί σε άλλους τομείς, να διευκρινισθούν οι δυνατότητες και τα όρια εφαρμογής του στο νοσοκομείο. Ο όρος Marketing αναφέρεται στη δημιουργία σχέσεων ανταλλαγής, ενώ ο όρος Διαχείριση - Marketing αφορά το σύνολο των συντονιστικών ενεργειών, που αποσκοπούν στη δημιουργία των παραπάνω σχέσεων. Η χρήση των παραπάνω όρων θεωρείται κατάλληλη για τον τομέα των νοσοκομείων, καθώς οι όροι αυτοί δεν υπόκεινται σε θεσμικούς περιορισμούς. Σκοπός αυτής της εργασίας είναι: α) η γνωριμία του αναγνώστη με το Γ.Ν. Ξάνθης. Ποια είναι η αποστολή και ο ρόλος του νοσοκομείου, β) η ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος του Γ.Ν. Ξάνθης, γ) η κατανόηση του όρου Marketing σε επιχειρήσεις. Ποιοι είναι οι στόχοι και οι στρατηγικές του Marketing, δ) η ανάλυση του όρου Νοσοκομειακό Marketing (στόχοι και στρατηγικές), ε) η διεξαγωγή συμπερασμάτων για την εξακρίβωση της γνώμης των ασθενών, των εργαζομένων και των ιατρών σε ό,τι αφορά το νοσοκομείο Ξάνθης. Στην παρούσα έρευνα γίνεται η προσπάθεια αξιοποίησης των πληροφοριών, που συνδέονται με συγκεκριμένες προτάσεις για τη δημιουργία ενός σχεδίου - Marketing για το Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης. Όπως παρουσιάζεται παρακάτω, το σχέδιο του μοντέλου Marketing management για το Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης παριστά τον πρώτο δομικό λίθο μίας συνολικής ιδέας που εκτίθεται για ολοκλήρωση. el
heal.advisorName Δρούμπαλης, Φώτιος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 121 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές