Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Διερεύνηση της ικανοποίησης των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα: μελέτη περίπτωσης του Διαβαλκανικού Θεσσαλονίκης και του Π.Α.Γ.Ν.Η.

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μπασδάνη, Γλυκερία el
dc.contributor.author Νιάρχου, Αγγελική el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:01:59Z
dc.date.available 2015-11-25T03:04:48Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12436
dc.title Διερεύνηση της ικανοποίησης των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα: μελέτη περίπτωσης του Διαβαλκανικού Θεσσαλονίκης και του Π.Α.Γ.Ν.Η. el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Υπηρεσίες υγείας el
heal.keyword Ποιότητα el
heal.keyword Ασθενείς el
heal.keyword Νοσοκομεία el
heal.keyword Θεσσαλονίκη el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2004-01-01 el
heal.abstract Στην παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε έρευνα στο Ιατρικό Διαβαλκανικό Κέντρο Θεσσαλονίκης και στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου προκειμένου να διερευνηθεί η ικανοποίηση των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Δόθηκε δομημένο ερωτηματολόγιο στους ασθενείς κατά την έξοδο τους από τα δύο Νοσοκομεία. Το ερωτηματολόγιο περιελάμβανε ερωτήσεις σε σχέση με τα δημογραφικά και κοινωνικά στοιχεία, τον τομέα που νοσηλεύτηκε ο ασθενής, τις ημέρες νοσηλείας, αν είχε νοσηλευτεί άλλη φορά στο ίδιο ή σε άλλο Νοσοκομείο, αν η εισαγωγή του ήταν επείγουσα ή προγραμματισμένη, το μέσο της μεταφοράς του στο Νοσοκομείο καθώς και το χρόνο της αναμονής του. Επίσης περιλάμβανε ερωτήσεις για την ικανοποίηση των ασθενών ως προς τις παρεχόμενες υπηρεσίες από το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, τις υπηρεσίες της ξενοδοχειακής και διοικητικής υποστήριξης και μία γενική ερώτηση που αφορούσε την συνολική ικανοποίηση από την παραμονή στο Νοσοκομείο. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων έδειξε ότι γενικά τα ποσοστά ικανοποίησης των ασθενών στο Διαβαλκανικό είναι υψηλότερα σε σχέση με το ΠΑΓΝΗ. Στο Διαβαλκανικό τα μεγαλύτερα ποσοστά ικανοποίησης συναντώνται στις ξενοδοχειακές υπηρεσίες και ακολουθούν οι ιατρικές και νοσηλευτικές ενώ παρουσιάζονται μικρά ποσοστά δυσαρέσκειας στις διοικητικές υπηρεσίες. Αντίθετα στο ΠΑΓΝΗ, σχετικά μεγάλα ποσοστά ικανοποίησης συναντώνται στις ιατρικές και νοσηλευτικές υπηρεσίες και ακολουθούν οι διοικητικές ενώ παρουσιάζονται μεγάλα ποσοστά δυσαρέσκειας στις ξενοδοχειακές υπηρεσίες. el
heal.advisorName Δημόπουλος, Ιωάννης el
heal.advisorName Κωστίκου, Θεοδώρα el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 148 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές