heal.abstract |
Στην παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε έρευνα στο Ιατρικό Διαβαλκανικό Κέντρο Θεσσαλονίκης και στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου προκειμένου να διερευνηθεί η ικανοποίηση των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Δόθηκε δομημένο ερωτηματολόγιο στους ασθενείς κατά την έξοδο τους από τα δύο Νοσοκομεία. Το ερωτηματολόγιο περιελάμβανε ερωτήσεις σε σχέση με τα δημογραφικά και κοινωνικά στοιχεία, τον τομέα που νοσηλεύτηκε ο ασθενής, τις ημέρες νοσηλείας, αν είχε νοσηλευτεί άλλη φορά στο ίδιο ή σε άλλο Νοσοκομείο, αν η εισαγωγή του ήταν επείγουσα ή προγραμματισμένη, το μέσο της μεταφοράς του στο Νοσοκομείο καθώς και το χρόνο της αναμονής του. Επίσης περιλάμβανε ερωτήσεις για την ικανοποίηση των ασθενών ως προς τις παρεχόμενες υπηρεσίες από το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, τις υπηρεσίες της ξενοδοχειακής και διοικητικής υποστήριξης και μία γενική ερώτηση που αφορούσε την συνολική ικανοποίηση από την παραμονή στο Νοσοκομείο. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων έδειξε ότι γενικά τα ποσοστά ικανοποίησης των ασθενών στο Διαβαλκανικό είναι υψηλότερα σε σχέση με το ΠΑΓΝΗ. Στο Διαβαλκανικό τα μεγαλύτερα ποσοστά ικανοποίησης συναντώνται στις ξενοδοχειακές υπηρεσίες και ακολουθούν οι ιατρικές και νοσηλευτικές ενώ παρουσιάζονται μικρά ποσοστά δυσαρέσκειας στις διοικητικές υπηρεσίες. Αντίθετα στο ΠΑΓΝΗ, σχετικά μεγάλα ποσοστά ικανοποίησης συναντώνται στις ιατρικές και νοσηλευτικές υπηρεσίες και ακολουθούν οι διοικητικές ενώ παρουσιάζονται μεγάλα ποσοστά δυσαρέσκειας στις ξενοδοχειακές υπηρεσίες. |
el |