Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Ο ρόλος του ανθρώπινου δυναμικού στο νοσοκομειακό management: η περίπτωση του νοσοκομείου Καλαμάτας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Πολίτη, Ελένη el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:02:11Z
dc.date.available 2015-11-25T03:04:58Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12465
dc.title Ο ρόλος του ανθρώπινου δυναμικού στο νοσοκομειακό management: η περίπτωση του νοσοκομείου Καλαμάτας el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Νοσοκομεία el
heal.keyword Management el
heal.keyword Ανθρώπινο δυναμικό el
heal.keyword Προσωπικό υγείας el
heal.keyword Καλαμάτα el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2005-01-01 el
heal.abstract Οι αρχές και τα συστήματα διοίκησης είναι απαραίτητα για κάθε οργανισμό υγείας κερδοσκοπικό ή μη. Οι προληπτικές, θεραπευτικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες της δημόσιας υγιεινής, η κατ' οίκον νοσηλεία, η επαγγελματική υγιεινή και η ανοικτή περίθαλψη στα κέντρα υγείας τείνουν να ενοποιούνται με τις υπηρεσίες του νοσοκομείου. Για τη διοίκηση του νοσοκομείου και τα στελέχη του η τάση αυτή παρουσιάζει προβλήματα και προκλήσεις ως προς τις δημιουργικές σχέσεις συνεργασίας, επικοινωνίας, οργάνωσης και εφαρμογή της πολιτικής. Κανείς όμως δεν μπορεί να προβλέψει το γεγονός ότι προσφέρονται καλύτερες υπηρεσίες υγείας και οπωσδήποτε καλύτερη νοσηλεία και περίθαλψη στον πληθυσμό σήμερα. Για να πετύχει στην εφαρμογή του το ενοποιημένο σύστημα από διοικητικής πλευράς, κατά την άποψη μας, χρειάζεται αφ' ενός ενημέρωση του κοινού και συνεργασία με το νοσοκομείο καθώς και την ρύθμιση των κανονισμών και ασφαλιστικών ταμείων ώστε να καλύπτουν τα έξοδα των υπηρεσιών που παρέχονται στην κοινότητα, αφ' ετέρου δε αλλαγή νοοτροπίας της διοίκησης και των εργαζομένων ώστε να καταλάβουν ότι οι υπηρεσίες αυτές αποτελούν λειτουργίες του νοσοκομείου. Οι αρχές διοίκησης νοσοκομείου συνοψίζονται σε τρεις ευρείες κατηγορίες. Στην οργάνωση του νοσοκομείου. Στην συμπεριφορά των ανθρώπων που αποτελούν τον οργανισμό. Στη μέτρηση του βαθμού επιτυχίας των σκοπών του οργανισμού. Στο νοσοκομείο είναι οι υπηρεσίες που προσφέρονται και αυτό έχει τη μεγαλύτερη σημασία. Ο σκοπός αυτός προηγείται και από τα οικονομικά προβλήματα. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η προσέγγιση του ρόλου του ανθρώπινου παράγοντα στην διοίκηση των νοσοκομείων και η ανάλυση της σημασίας του. Θα προσεγγίσουμε τις λειτουργίες και τις ενέργειες που πρέπει να πραγματοποιεί, το ανθρώπινο δυναμικό, καθώς και το νοσοκομειακό management επίσης θα προσπαθήσουμε να μετρήσουμε την ικανοποίηση των εργαζομένων του νοσοκομείου Καλαμάτας και κατά πόσο αυτό είναι παραγωγικό. el
heal.advisorName Μπιτσάνη, Ευγενία el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 154 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές