dc.contributor.author |
Μαρινάκη, Νίκη |
el |
dc.date.accessioned |
2015-11-24T16:02:30Z |
|
dc.date.available |
2015-11-25T03:05:12Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier.uri |
http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12501 |
|
dc.title |
Ανάλυση του μείγματος marketing στο περιβάλλον του νοσοκομείου |
el |
heal.type |
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία |
el |
heal.secondaryTitle |
|
el |
heal.keyword |
Νοσοκομεία |
el |
heal.keyword |
Μάρκετινγκ |
el |
heal.contributorName |
|
el |
heal.language |
gre |
el |
heal.access |
free |
el |
heal.accessText |
|
el |
heal.license |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα |
el |
heal.fileFormat |
PDF |
* |
heal.recordProvider |
ΤΕΙ Πελοποννησου |
el |
heal.publicationDate |
2005-01-01 |
el |
heal.abstract |
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση του μείγματος marketing, δηλαδή των τεσσάρων στοιχείων που περιλαμβάνονται σ' αυτό όπως είναι το προϊόν (οι θεραπείες που προσφέρει ένα νοσοκομείο), η τιμή (η τιμολογιακή πολιτική του νοσοκομείου), η διανομή (η χωροταξική κατανομή των νοσοκομείων και η διασπορά τους στην περιφέρεια και η εξυπηρέτηση των ασθενών με το σύστημα μεταφοράς που έχει οργανώσει το ΕΚΑΒ) και τέλος η προώθηση των υπηρεσιών και η ποιότητα αυτών στο περιβάλλον του νοσοκομείου. Επιπλέον γίνεται μια προσπάθεια να κατανοηθεί πόσο σημαντική είναι η εφαρμογή ενός προγράμματος marketing στο περιβάλλον του νοσοκομείου για την καλύτερη και εύρυθμη λειτουργία του. |
el |
heal.advisorName |
Μαρκόπουλος, Χαράλαμπος |
el |
heal.committeeMemberName |
|
el |
heal.academicPublisher |
ΤΕΙ Πελοποννήσου |
el |
heal.numberOfPages |
59 |
* |