Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Νοσηλευτική υπηρεσία και επικοινωνία: η περίπτωση του Νοσοκομείου Αχέπα Θεσσαλονίκης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γούλη, Ευαγγελία el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:03:49Z
dc.date.available 2015-11-25T03:06:03Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12639
dc.title Νοσηλευτική υπηρεσία και επικοινωνία: η περίπτωση του Νοσοκομείου Αχέπα Θεσσαλονίκης el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Νοσοκομεία el
heal.keyword Ιστορία νοσηλευτικής el
heal.keyword Επικοινωνία el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2007-01-01 el
heal.abstract Το θέμα της εργασίας μου είναι η παρουσίαση της νοσηλευτικής υπηρεσίας του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης ΑΧΕΠΑ και η επικοινωνία. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στα προβλήματα, που δημιουργούνται λόγο έλλειψης προσωπικού και πως επηρεάζει τα άτομα της νοσηλευτικής υπηρεσίας στην επικοινωνία. Η εργασία απαρτίζεται από τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται η παρουσίαση του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης ΑΧΕΠΑ με σκοπό την ανάλυση και κατανόηση της πολύπλοκης λειτουργίας ενός μεγάλου οργανισμού. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η παρουσίαση της νοσηλευτικής υπηρεσίας του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ που αποτελεί το πεδίο εργασίας σε συνάρτηση με την επικοινωνία. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στην επικοινωνία με σκοπό την κατανόηση της έννοιας και τις διάφορες προσεγγίσεις που σχετίζονται με την επικοινωνία και τη διοίκηση. Το τέταρτο κεφάλαιο που φέρει τον τίτλο σύγκρουση αναφέρετε στα αποτελέσματα που προέρχονται από την έλλειψη επικοινωνίας. Η εργασία ολοκληρώνεται με τον επίλογο και αναφέρετε στα συμπεράσματα που προέκυψαν. Από την έρευνα συμπεραίνουμε ότι η κάλυψη κενών οργανικών θέσεων, η θέσπιση ενός σύγχρονου καθηκοντολογίου, η απόδοση κινήτρων στους εργαζομένους, η συνεχής επιμόρφωση των υπαλλήλων είναι μερικές από τις λύσεις - απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου να επιτυγχάνεται η μέγιστη δυνατή αλλά και καλύτερη επικοινωνία μεταξύ των εργαζομένων νοσηλευτών. el
heal.advisorName Δρούμπαλης, Φώτιος el
heal.advisorName Κωστίκου, Θεοδώρα el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 87 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές