dc.contributor.author |
Γούλη, Ευαγγελία |
el |
dc.date.accessioned |
2015-11-24T16:03:49Z |
|
dc.date.available |
2015-11-25T03:06:03Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier.uri |
http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12639 |
|
dc.title |
Νοσηλευτική υπηρεσία και επικοινωνία: η περίπτωση του Νοσοκομείου Αχέπα Θεσσαλονίκης |
el |
heal.type |
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία |
el |
heal.secondaryTitle |
|
el |
heal.keyword |
Νοσοκομεία |
el |
heal.keyword |
Ιστορία νοσηλευτικής |
el |
heal.keyword |
Επικοινωνία |
el |
heal.contributorName |
|
el |
heal.language |
gre |
el |
heal.access |
free |
el |
heal.accessText |
|
el |
heal.license |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα |
el |
heal.fileFormat |
PDF |
* |
heal.recordProvider |
ΤΕΙ Πελοποννησου |
el |
heal.publicationDate |
2007-01-01 |
el |
heal.abstract |
Το θέμα της εργασίας μου είναι η παρουσίαση της νοσηλευτικής υπηρεσίας του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης ΑΧΕΠΑ και η επικοινωνία. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στα προβλήματα, που δημιουργούνται λόγο έλλειψης προσωπικού και πως επηρεάζει τα άτομα της νοσηλευτικής υπηρεσίας στην επικοινωνία. Η εργασία απαρτίζεται από τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται η παρουσίαση του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης ΑΧΕΠΑ με σκοπό την ανάλυση και κατανόηση της πολύπλοκης λειτουργίας ενός μεγάλου οργανισμού. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η παρουσίαση της νοσηλευτικής υπηρεσίας του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ που αποτελεί το πεδίο εργασίας σε συνάρτηση με την επικοινωνία. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στην επικοινωνία με σκοπό την κατανόηση της έννοιας και τις διάφορες προσεγγίσεις που σχετίζονται με την επικοινωνία και τη διοίκηση. Το τέταρτο κεφάλαιο που φέρει τον τίτλο σύγκρουση αναφέρετε στα αποτελέσματα που προέρχονται από την έλλειψη επικοινωνίας. Η εργασία ολοκληρώνεται με τον επίλογο και αναφέρετε στα συμπεράσματα που προέκυψαν. Από την έρευνα συμπεραίνουμε ότι η κάλυψη κενών οργανικών θέσεων, η θέσπιση ενός σύγχρονου καθηκοντολογίου, η απόδοση κινήτρων στους εργαζομένους, η συνεχής επιμόρφωση των υπαλλήλων είναι μερικές από τις λύσεις - απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου να επιτυγχάνεται η μέγιστη δυνατή αλλά και καλύτερη επικοινωνία μεταξύ των εργαζομένων νοσηλευτών. |
el |
heal.advisorName |
Δρούμπαλης, Φώτιος |
el |
heal.advisorName |
Κωστίκου, Θεοδώρα |
el |
heal.committeeMemberName |
|
el |
heal.academicPublisher |
ΤΕΙ Πελοποννήσου |
el |
heal.numberOfPages |
87 |
* |