Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Το εσωτερικό μάρκετινγκ υπηρεσιών: μελέτη περίπτωσης ασφαλιστικού οργανισμού και νοσοκομείου Λευκωσίας

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Παναγιώτου, Νικόλας el
dc.contributor.author Παπακώστα, Κλέα el
dc.contributor.author Παπαγεωργίου, Αντρέας el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:04:40Z
dc.date.available 2015-11-25T03:06:32Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12719
dc.title Το εσωτερικό μάρκετινγκ υπηρεσιών: μελέτη περίπτωσης ασφαλιστικού οργανισμού και νοσοκομείου Λευκωσίας el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Μάρκετινγκ el
heal.keyword Ανθρώπινο δυναμικό el
heal.keyword Νοσοκομεία el
heal.keyword Κοινωνική ασφάλιση el
heal.keyword Λευκωσία el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2008-01-01 el
heal.abstract Στην πτυχιακή εργασία επιχειρείται μια μελέτη όσον αφορά την ύπαρξη του εσωτερικού μάρκετινγκ στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας και στις Κοινωνικές Ασφαλίσεις Κύπρου. Στόχος της είναι να διαπιστωθεί εάν γίνεται εφαρμογή του εσωτερικού μάρκετινγκ και αν αυτό επιφέρει καλύτερα αποτελέσματα από πλευράς παραγωγικότητας και ικανοποίησης των εργαζομένων. Η εργασία στηρίζεται στη συλλογή και ανάλυση στοιχείων από πρωτογενείς, δευτερογενείς και τριτογενείς πηγές. Σημαντική πηγή στοιχείων και πληροφοριών απετέλεσε το διαδίκτυο. Η εργασία διαιρείται σε έξι κεφάλαια: Στο πρώτο κεφάλαιο με τίτλο "Μάρκετινγκ υπηρεσιών και Ανθρώπινο Δυναμικό" γίνεται μια σύντομη αναφορά για το μίγμα μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ υπηρεσίων και τα χαρακτηριστικά του καθώς επίσης και για την σημαντικότητα των τμημάτων του Ανθρώπινου Δυναμικού. Στο δεύτερο κεφάλαιο με τίτλο "Εσωτερικό μάρκετινγκ και η εφαρμογή του" γίνεται μια αναφορά στην έννοια του εσωτερικού μάρκετινγκ, την σημασία του και τους στόχους της στρατηγικής μάρκετινγκ από την εφαρμογή του. Στο τρίτο κεφάλαιο με τίτλο "Το Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας" γίνεται μια παρουσίαση του σύγχρονου αυτού κέντρου παροχής υπηρεσιών υγείας όσον αφορά την σπουδαιότητα του έργου που καλείται να επιτελέσει και γενικότερα της ύπαρξης του στο χώρο, καθώς επίσης και σε μερικά από τα σημαντικά τμήματα του. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται και στην ύπαρξη της Νοσηλευτικής Σχολής στους χώρους του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας. Στο τέταρτο κεφάλαιο με τίτλο "Το Εσωτερικό Μάρκετινγκ του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας" γίνεται μια σύντομη αναφορά στην σχέση του επιχειρησιακού μάρκετινγκ με το νοσοκομειακό και στη συνέχεια εξετάζονται οι τρόποι εφαρμογής του εσωτερικού μάρκετινγκ από την διοίκηση του νοσοκομείου. Στο πέμπτο κεφάλαιο με τίτλο "Υπηρεσίες Κοινωνικών Ασφαλίσεων" επιχειρείται μια μικρή αναφορά γύρω από την εξέλιξη των Κοινωνικών Ασφαλίσεων, την οργάνωση, τις αρμοδιότητες και τις νομοθεσίες που εφαρμόζει. Στο έκτο κεφάλαιο με τίτλο "Έρευνα Πεδίου" γίνεται μια διαγραμματική παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας που πραγματοποιήθηκε αναλύοντας το κάθε σχήμα ξεχωριστά παρουσιάζοντας τα συμπεράσματα του και στη συνέχεια τα γενικότερα συμπεράσματα που πηγάζουν από την ανάλυση του κάθε ερωτηματολογίου. Η εργασία ολοκληρώνεται με την διατύπωση των τελικών συμπερασμάτων που προκύπτουν από τις αναλύσεις που προηγήθηκαν. el
heal.advisorName Καστανιώτη, Αικατερίνη el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 90 *


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics