Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Η κοινωνική πολιτική για τις μειονότητες στην Ελλάδα: το παράδειγμα της μουσουλμανικής μειονότητας της δυτικής Θράκης στον τομέα της εκπαίδευσης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καρασμάνη, Ελένη el
dc.contributor.author Καψή, Βασιλική el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:04:45Z
dc.date.available 2015-11-25T03:06:35Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12727
dc.title Η κοινωνική πολιτική για τις μειονότητες στην Ελλάδα: το παράδειγμα της μουσουλμανικής μειονότητας της δυτικής Θράκης στον τομέα της εκπαίδευσης el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Κοινωνική πολιτική el
heal.keyword Διαπολιτισμική εκπαίδευση el
heal.keyword Δικαιώμα στην εκπαίδευση el
heal.keyword Θράκη el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2008-01-01 el
heal.abstract Η μελέτη διαπραγματεύεται το ζήτημα της μουσουλμανικής μειονότητας της Δυτικής Θράκης. Ειδικότερα εξετάζονται η στάση και οι ενέργειες του ελληνικού κράτους στην εκπαίδευση, δηλαδή έναν από τους αντιπροσωπευτικότερους τομείς της κοινωνικής πολι-τικής. Η μελέτη επικεντρώνεται στη θέση των μειονοτήτων στην ελληνική κοινωνία και πιο συγκεκριμένα στην παρεχόμενη εκπαίδευση. Στηρίζεται στην υπόθεση ότι η παρεχό-μενη εκπαίδευση συνδυάζεται με την απουσία του κράτους και δεν συμβάλει στην ομαλή ένταξη της μειονότητας και την ενσωμάτωσή της στον εθνικό κορμό. Η εργασία αποτελείται από έξι κεφάλαια στα οποία γίνεται αναφορά στα δικαιώματα και στις υποχρεώσεις των μειονοτήτων, στα χαρακτηριστικά της μουσουλμανικής μειονό-τητας της Δυτικής Θράκης, όπως επίσης στο ζήτημα της Διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Επιπροσθέτως, τονίζονται τα εκπαιδευτικά δικαιώματα των μειονοτήτων ενώ, τέλος, ακολουθεί ανάλυση του τομέα εκπαίδευσης της μουσουλμανικής μειονότητας της Δυτικής Θράκης. Η εργασία στηρίζεται σε δευτερογενείς πηγές και η μεθοδολογία έρευνας που υιο-θετήθηκε είναι αυτή της μεμονωμένης περίπτωσης, η οποία εντάσσεται στο είδος της έρευνας που χαρακτηρίζεται ως διερευνητική, χαλαρά οργανωμένη και ως μελέτη ειδικών περιπτώσεων. Η μελέτη καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η ένταξη του ατόμου δεν στηρίζεται με κα-τάλληλα μέσα, ώστε να επιτυγχάνεται η κοινωνικοποίησή του, ήδη από την προσχολική ηλικία. Το γεγονός αυτό οφείλεται, κυρίως, στο ανεπαρκές εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο παρέχεται έως σήμερα, όπως επίσης, και στις ελάχιστα αποδοτικές προσπάθειες του κράτους για την επίλυση ενός μόνιμου προβλήματος. el
heal.advisorName Μαυρέας, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 129 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές