dc.contributor.author |
Γαλατάς, Ιωάννης |
el |
dc.date.accessioned |
2015-11-24T16:04:49Z |
|
dc.date.available |
2015-11-25T03:06:37Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier.uri |
http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12733 |
|
dc.title |
Κέντρα υγείας αρμοδιότητας Γ.Ν. Καλαμάτας: ικανοποίηση πολιτών |
el |
heal.type |
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία |
el |
heal.secondaryTitle |
|
el |
heal.keyword |
Κέντρα υγείας |
el |
heal.keyword |
Πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας |
el |
heal.keyword |
Ικανοποίηση πελατών |
el |
heal.keyword |
Νοσοκομεία |
el |
heal.keyword |
Μεσσηνία |
el |
heal.contributorName |
|
el |
heal.language |
gre |
el |
heal.access |
free |
el |
heal.accessText |
|
el |
heal.license |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα |
el |
heal.fileFormat |
PDF |
* |
heal.recordProvider |
ΤΕΙ Πελοποννησου |
el |
heal.publicationDate |
2008-01-01 |
el |
heal.abstract |
Μία από τις σημαντικές πρόσφατες αλλαγές στο χώρο της υγείας υπήρξε το αυξανόμενο ενδιαφέρον για παροχή Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας. Η αύξηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας αποτελεί έναν στόχο για την περαιτέρω μείωση των δαπανών υγείας όπου τα τελευταία χρόνια έχουν αυξηθεί και αυξάνονται συνέχεια με μεγάλο ρυθμό. Ως Π.Φ.Υ. νοείται το σύστημα παροχής σε ατομικό και οικογενειακό επίπεδο δέσμης βασικών και ολοκληρωμένων υπηρεσιών φροντίδας υγείας. Αποτελεί το πρώτο σημείο επαφής του ατόμου με το σύστημα υγείας της χώρας, του οποίου αποτελεί αναπόσπαστο μέρος και υπηρετεί τους γενικούς και ειδικούς στόχους του. Κύριος εκφραστής της Π.Φ.Υ. είναι τα εξωτερικά ιατρεία των Νοσοκομείων, τα Κέντρα Υγείας και τα πολυιατρεία του ΙΚΑ. Αναλύονται τα Κέντρα Υγείας παρουσιάζοντας την οργάνωση και την στελέχωσή τους σε διοικητικό, νοσηλευτικό, παραϊατρικό και άλλων ειδικοτήτων. Η ικανοποίηση και η μέτρησή της απασχολεί την επιστημονική κοινότητα της υγείας όλο και πιο έντονα τα τελευταία χρόνια. Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας διεξήχθη έρευνα, για την μέτρηση της ικανοποίησης των πολιτών στα 4 Κέντρα Υγείας της αρμοδιότητας του Γ.Ν. Καλαμάτας. Για την έρευνα χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο και συνολικά εξετάστηκαν 80 άτομα που έχουν χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες υγείας το χρονικό διάστημα 22 Σεπτεμβρίου έως 3 Οκτωβρίου (Ορισμένες ημέρες και ώρες). Θετικό στοιχείο της έρευνας είναι πως οι πολίτες είναι ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες και από την συμπεριφορά του ιατρικού και του νοσηλευτικό προσωπικού, καθώς και από την εύκολη πρόσβαση και την γρήγορη εξυπηρέτηση που απολαμβάνουν. |
el |
heal.advisorName |
Μπιτσάνης, Παναγιώτης |
el |
heal.committeeMemberName |
|
el |
heal.academicPublisher |
ΤΕΙ Πελοποννήσου |
el |
heal.numberOfPages |
77 |
* |