dc.contributor.author |
Ντόκα, Ειρήνη |
el |
dc.contributor.author |
Σκαράκη, Κυριακή |
el |
dc.date.accessioned |
2015-11-24T16:05:43Z |
|
dc.date.available |
2015-11-25T03:07:05Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier.uri |
http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12811 |
|
dc.title |
Βελτίωση εξυπηρέτησης ασθενών ασφαλιστικών φορέων σε δημόσιο νοσοκομείο, περίπτωση "Λαϊκού" |
el |
heal.type |
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία |
el |
heal.secondaryTitle |
|
el |
heal.keyword |
Κοινωνική ασφάλιση |
el |
heal.keyword |
Δημόσια υγεία |
el |
heal.keyword |
Ικανοποίηση ασθενών |
el |
heal.keyword |
Ποιότητα |
el |
heal.contributorName |
|
el |
heal.language |
gre |
el |
heal.access |
free |
el |
heal.accessText |
|
el |
heal.license |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα |
el |
heal.fileFormat |
PDF |
* |
heal.recordProvider |
ΤΕΙ Πελοποννησου |
el |
heal.publicationDate |
2009-01-01 |
el |
heal.abstract |
Στη παρούσα μελέτη, αναπτύχθηκε το θέμα της βελτίωσης στην εξυπηρέτηση ασθενών ασφαλιστικών φορέων στο δημόσιο νοσοκομείο Λαϊκό. Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο αναπτύχθηκε το θέμα γύρω από τα ασφαλιστικά ταμεία, προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθώς και προτάσεις μεταρρύθμισης. Στο δεύτερο κεφάλαιο έγινε αναφορά στις υπηρεσίες διακίνησης του ασθενούς. Στο τρίτο αναπτύξαμε τους παράγοντες ικανοποίησης των ασθενών. Στο τέταρτο κεφάλαιο προσδιορίστηκε την έννοια της ποιότητας και έγινε αναφορά στα οφέλη της ποιότητας. Στο πέμπτο κεφάλαιο έγινε ο σχεδιασμός και η μεθοδολογία, με το σκοπό και τα εργαλεία της, το μέγεθος του δείγματος καθώς και άλλα στοιχεία που σχετίζονται με την έρευνα. Τέλος, η μελέτη ολοκληρώθηκε με τα συμπεράσματα που απορρέουν από την έρευνα και τις προτάσεις. |
el |
heal.advisorName |
Κοροβέσης, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
|
el |
heal.academicPublisher |
ΤΕΙ Πελοποννήσου |
el |
heal.numberOfPages |
123 |
* |