heal.abstract |
Η παρούσα εργασία ασχολείται με την αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών του Γενικού Νοσοκομείου Αθηνών Θείας Πρόνοιας "Η ΠΑΜΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ". Η παρουσίαση και η αξιολόγηση των υπηρεσιών που προσφέρει το νοσοκομείο λαμβάνει χώρα με δύο τρόπους. Αφενός γίνεται θεωρητική προσέγγιση, βάσει των πεπραγμένων που δόθηκαν από το νοσοκομείο και αφετέρου πραγματοποιείται μία εμπειρική έρευνα με την μέθοδο των ερωτηματολογίων. Η διάρθρωση της παρούσας μελέτης, η οποία αποτελείται από δύο μέρη, έχει ως εξής. Το πρώτο μέρος είναι το θεωρητικό υπόβαθρο και αποτελείται από δύο κεφάλαια. Αναφέρονται στοιχεία που αφορούν την ιστορία του νοσοκομείου, καθώς επίσης και η οργανωτική και λειτουργική του δομή. Έτσι, εξετάζονται ο σκοπός, οι υπηρεσίες που έχει και οι αρμοδιότητες κάθε υπηρεσίας, ο εκσυγχρονισμός των υποδομών του, και κάποια οικονομικά στοιχεία που αφορούν το νοσοκομείο. Το δεύτερο μέρος που αποτελείται από τρία κεφάλαια, ασχολείται με την ποιότητα στις εταιρείες παροχής υπηρεσιών υγείας συμπεριλαμβανομένης της εμπειρικής έρευνας. Αναλύεται η επιλεγμένη μεθοδολογία που ακολουθήθηκε, για την εκπόνηση της έρευνας, ήτοι η μέθοδος του ερωτηματολογίου, ενώ ακολουθεί και η παρουσίαση του ερωτηματολογίου που ακολουθήσαμε μαζί με την προβολή του δείγματος. Το πέμπτο κεφάλαιο ασχολείται με την αξιολόγηση και την επεξεργασία των στοιχείων του ερωτηματολογίου καθώς στο τελευταίο μέρος αναφέρονται τα συμπεράσματα της εργασίας. |
el |