dc.contributor.author |
Ανδριανόπουλος, Χαράλαμπος |
el |
dc.date.accessioned |
2015-11-24T16:05:52Z |
|
dc.date.available |
2015-11-25T03:07:10Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier.uri |
http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12827 |
|
dc.title |
Βαθμός ανταπόκρισης του Γ.Ν.Ν. Καλαμάτας στις υγειονομικές ανάγκες των πολιτών του νομού Μεσσηνίας |
el |
heal.type |
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία |
el |
heal.secondaryTitle |
|
el |
heal.keyword |
Υγεία |
el |
heal.keyword |
Ικανοποίηση ασθενών |
el |
heal.keyword |
Νοσοκομεία |
el |
heal.keyword |
Ποιότητα |
el |
heal.keyword |
Καλαμάτα |
el |
heal.contributorName |
|
el |
heal.language |
gre |
el |
heal.access |
free |
el |
heal.accessText |
|
el |
heal.license |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα |
el |
heal.fileFormat |
PDF |
* |
heal.recordProvider |
ΤΕΙ Πελοποννησου |
el |
heal.publicationDate |
2009-01-01 |
el |
heal.abstract |
Η Υγεία αποτελεί ένα ιδιόμορφο αγαθό σε σχέση με τα υπόλοιπα αγαθά της αγοράς, αφού δεν μπορεί να προσδιοριστεί ακριβώς η ζήτησή του επειδή είναι απρόβλεπτη. Πολλοί άνθρωποι αναρωτιούνται για την Υγεία τους και προβληματίζονται γύρω από την ασθένεια. Δεν αισθάνονται σιγουριά και ασφάλεια από το Νοσοκομείο ως υπηρεσία παροχής υπηρεσιών υγείας, καθώς το Νοσοκομείο αποτελεί την πρώτη επαφή του πολίτη με το Σύστημα Υγείας. Αυτή η ανασφάλεια του πολίτη για την αποτελεσματική αντιμετώπιση μιας νόσου δεν είναι ευθύνη μόνο των γιατρών αλλά και των managers - διαχειριστών που έχουν την ευθύνη για την αποτελεσματική διαχείριση των υγειονομικών υπηρεσιών και πόρων, οι οποίοι μαζί με τους γιατρούς αποτελούν τον στυλοβάτη για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της νόσου και συνεπώς της ασφάλειας και της αίσθησης ικανοποίησης του πολίτη απ' την στιγμή της εισαγωγής του στο νοσοκομείο μέχρι τη στιγμή του εξιτηρίου. Σκοπός της παρούσας εργασίας μας είναι να προσδιορίσουμε το βαθμό ανταπόκρισης και συνεπώς ικανοποίησης των πολιτών από το Γενικό Νοσοκομείο Καλαμάτας και στόχος είναι η μελέτη και κατανόηση των αποτελεσμάτων της έρευνάς μας για τη βελτίωση των παροχών υπηρεσιών υγείας του νοσοκομείου. Σ' αυτό το σημείο μπορούμε να θέσουμε δύο θεμελιώδη ερευνητικά ερωτήματα: α) εάν και κατά πόσο το Νοσοκομείο ανταποκρίνεται στις υγειονομικές ανάγκες των πολιτών; και β) ο βαθμός ανταπόκρισης του Νοσοκομείου εξαρτάται από το βαθμό ικανοποίησης των πολιτών; |
el |
heal.advisorName |
Κοροβέσης, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
|
el |
heal.academicPublisher |
ΤΕΙ Πελοποννήσου |
el |
heal.numberOfPages |
210 |
* |