Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Βαθμός ανταπόκρισης του Γ.Ν.Ν. Καλαμάτας στις υγειονομικές ανάγκες των πολιτών του νομού Μεσσηνίας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ανδριανόπουλος, Χαράλαμπος el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:05:52Z
dc.date.available 2015-11-25T03:07:10Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12827
dc.title Βαθμός ανταπόκρισης του Γ.Ν.Ν. Καλαμάτας στις υγειονομικές ανάγκες των πολιτών του νομού Μεσσηνίας el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Υγεία el
heal.keyword Ικανοποίηση ασθενών el
heal.keyword Νοσοκομεία el
heal.keyword Ποιότητα el
heal.keyword Καλαμάτα el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2009-01-01 el
heal.abstract Η Υγεία αποτελεί ένα ιδιόμορφο αγαθό σε σχέση με τα υπόλοιπα αγαθά της αγοράς, αφού δεν μπορεί να προσδιοριστεί ακριβώς η ζήτησή του επειδή είναι απρόβλεπτη. Πολλοί άνθρωποι αναρωτιούνται για την Υγεία τους και προβληματίζονται γύρω από την ασθένεια. Δεν αισθάνονται σιγουριά και ασφάλεια από το Νοσοκομείο ως υπηρεσία παροχής υπηρεσιών υγείας, καθώς το Νοσοκομείο αποτελεί την πρώτη επαφή του πολίτη με το Σύστημα Υγείας. Αυτή η ανασφάλεια του πολίτη για την αποτελεσματική αντιμετώπιση μιας νόσου δεν είναι ευθύνη μόνο των γιατρών αλλά και των managers - διαχειριστών που έχουν την ευθύνη για την αποτελεσματική διαχείριση των υγειονομικών υπηρεσιών και πόρων, οι οποίοι μαζί με τους γιατρούς αποτελούν τον στυλοβάτη για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της νόσου και συνεπώς της ασφάλειας και της αίσθησης ικανοποίησης του πολίτη απ' την στιγμή της εισαγωγής του στο νοσοκομείο μέχρι τη στιγμή του εξιτηρίου. Σκοπός της παρούσας εργασίας μας είναι να προσδιορίσουμε το βαθμό ανταπόκρισης και συνεπώς ικανοποίησης των πολιτών από το Γενικό Νοσοκομείο Καλαμάτας και στόχος είναι η μελέτη και κατανόηση των αποτελεσμάτων της έρευνάς μας για τη βελτίωση των παροχών υπηρεσιών υγείας του νοσοκομείου. Σ' αυτό το σημείο μπορούμε να θέσουμε δύο θεμελιώδη ερευνητικά ερωτήματα: α) εάν και κατά πόσο το Νοσοκομείο ανταποκρίνεται στις υγειονομικές ανάγκες των πολιτών; και β) ο βαθμός ανταπόκρισης του Νοσοκομείου εξαρτάται από το βαθμό ικανοποίησης των πολιτών; el
heal.advisorName Κοροβέσης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 210 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές