dc.contributor.author |
Τεμεκενίδης, Χρήστος |
el |
dc.date.accessioned |
2015-11-24T16:05:54Z |
|
dc.date.available |
2015-11-25T03:07:12Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier.uri |
http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12831 |
|
dc.title |
Η επαγγελματική ικανοποίηση (job satisfaction) στις μονάδες υγείας ως παράγοντας ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας: μελέτη περίπτωσης Γενικού Νοσοκομείου Καβαλάς |
el |
heal.type |
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία |
el |
heal.secondaryTitle |
|
el |
heal.keyword |
Επαγγελματική ικανοποίηση |
el |
heal.keyword |
Ικανοποίηση από την εργασία |
el |
heal.keyword |
Νοσοκομεία |
el |
heal.keyword |
Καβάλα |
el |
heal.contributorName |
|
el |
heal.language |
gre |
el |
heal.access |
free |
el |
heal.accessText |
|
el |
heal.license |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα |
el |
heal.fileFormat |
PDF |
* |
heal.recordProvider |
ΤΕΙ Πελοποννησου |
el |
heal.publicationDate |
2009-01-01 |
el |
heal.abstract |
Η επαγγελματική ικανοποίηση των εργαζομένων στις μονάδες παροχής υγείας έχει καθοριστικό ρόλο στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας, άρα η καταγραφή της άποψης των εργαζόμενων στις μονάδες υγείας (μέσω ερωτηματολογίων) αποτελεί μέθοδο αξιολόγησης και ανατροφοδότησης του συστήματος για την μέτρηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να μετρήσει τον βαθμό της επαγγελματικής ικανοποίησης των εργαζομένων του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας και των Κέντρων Υγείας Ελευθερούπολης, Χρυσούπολης και Πρίνου αλλά και να μετρήσει τον βαθμό ικανοποίησης από την ζωή των εργαζομένων αυτών γενικά. Υλικό-Μέθοδος: Για την εκτίμηση της επαγγελματικής ικανοποίησης των εργαζομένων χρησιμοποιήθηκε ειδικό ερωτηματολόγιο του Paul Spector αναγνωρισμένο από το Ψυχολογικό Πανεπιστήμιο της Δυτικής Φλωρεντίας, το οποίο συμπληρώθηκε από 668 εργαζομένους κατά την περίοδο Ιουλίου 2009 - Αυγούστου 2009. Αποτελέσματα: Η συνολική επαγγελματική ικανοποίηση των εργαζομένων και στις 4 μονάδες υγείας έδειξε ότι στους περισσότερους παράγοντες ικανοποίησης όπως ο παράγοντας των χρηματικών απολαβών (μισθός), των προαγωγών, των επιδομάτων, της λειτουργίας του οργανισμού και της αναγνώρισης, δεν είναι ικανοποιημένοι ενώ στους παράγοντες της φύσης της εργασίας, της επικοινωνίας, των συναδέλφων και της επίβλεψης είναι ως ένα βαθμό ικανοποιημένοι. Σχετικά με τον βαθμό ικανοποίησης από την ζωή των εργαζομένων, οι περισσότεροι εργαζόμενοι είναι από πολύ έως και μέτρια ικανοποιημένοι από την ζωή τους. Συμπεράσματα: Η έρευνα ανέδειξε ότι υπάρχουν πολλά προβλήματα μέσα στις μονάδες παροχής υγείας και κυρίως στην επαγγελματική ικανοποίηση των εργαζομένων. Οι εργαζόμενοι σε μονάδες υγείας πρέπει να είναι ικανοποιημένοι για να μπορούν να παρέχουν ποιοτικότερες υπηρεσίες υγείας. |
el |
heal.advisorName |
Καστανιώτη, Αικατερίνη |
el |
heal.committeeMemberName |
|
el |
heal.academicPublisher |
ΤΕΙ Πελοποννήσου |
el |
heal.numberOfPages |
140 |
* |