Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Η επαγγελματική ικανοποίηση (job satisfaction) στις μονάδες υγείας ως παράγοντας ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας: μελέτη περίπτωσης Γενικού Νοσοκομείου Καβαλάς

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Τεμεκενίδης, Χρήστος el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:05:54Z
dc.date.available 2015-11-25T03:07:12Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12831
dc.title Η επαγγελματική ικανοποίηση (job satisfaction) στις μονάδες υγείας ως παράγοντας ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας: μελέτη περίπτωσης Γενικού Νοσοκομείου Καβαλάς el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Επαγγελματική ικανοποίηση el
heal.keyword Ικανοποίηση από την εργασία el
heal.keyword Νοσοκομεία el
heal.keyword Καβάλα el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2009-01-01 el
heal.abstract Η επαγγελματική ικανοποίηση των εργαζομένων στις μονάδες παροχής υγείας έχει καθοριστικό ρόλο στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας, άρα η καταγραφή της άποψης των εργαζόμενων στις μονάδες υγείας (μέσω ερωτηματολογίων) αποτελεί μέθοδο αξιολόγησης και ανατροφοδότησης του συστήματος για την μέτρηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να μετρήσει τον βαθμό της επαγγελματικής ικανοποίησης των εργαζομένων του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας και των Κέντρων Υγείας Ελευθερούπολης, Χρυσούπολης και Πρίνου αλλά και να μετρήσει τον βαθμό ικανοποίησης από την ζωή των εργαζομένων αυτών γενικά. Υλικό-Μέθοδος: Για την εκτίμηση της επαγγελματικής ικανοποίησης των εργαζομένων χρησιμοποιήθηκε ειδικό ερωτηματολόγιο του Paul Spector αναγνωρισμένο από το Ψυχολογικό Πανεπιστήμιο της Δυτικής Φλωρεντίας, το οποίο συμπληρώθηκε από 668 εργαζομένους κατά την περίοδο Ιουλίου 2009 - Αυγούστου 2009. Αποτελέσματα: Η συνολική επαγγελματική ικανοποίηση των εργαζομένων και στις 4 μονάδες υγείας έδειξε ότι στους περισσότερους παράγοντες ικανοποίησης όπως ο παράγοντας των χρηματικών απολαβών (μισθός), των προαγωγών, των επιδομάτων, της λειτουργίας του οργανισμού και της αναγνώρισης, δεν είναι ικανοποιημένοι ενώ στους παράγοντες της φύσης της εργασίας, της επικοινωνίας, των συναδέλφων και της επίβλεψης είναι ως ένα βαθμό ικανοποιημένοι. Σχετικά με τον βαθμό ικανοποίησης από την ζωή των εργαζομένων, οι περισσότεροι εργαζόμενοι είναι από πολύ έως και μέτρια ικανοποιημένοι από την ζωή τους. Συμπεράσματα: Η έρευνα ανέδειξε ότι υπάρχουν πολλά προβλήματα μέσα στις μονάδες παροχής υγείας και κυρίως στην επαγγελματική ικανοποίηση των εργαζομένων. Οι εργαζόμενοι σε μονάδες υγείας πρέπει να είναι ικανοποιημένοι για να μπορούν να παρέχουν ποιοτικότερες υπηρεσίες υγείας. el
heal.advisorName Καστανιώτη, Αικατερίνη el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 140 *


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics