Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Η επαγγελματική ικανοποίηση job satisfaction στις μονάδες υγείας ως παράγοντας ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας: μελέτη περίπτωσης Νοσοκομείου "Γ.Ν.Α. Γεώργιος Γεννηματάς"

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Γόγαλη, Δήμητρα el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:05:56Z
dc.date.available 2015-11-25T03:07:15Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12835
dc.title Η επαγγελματική ικανοποίηση job satisfaction στις μονάδες υγείας ως παράγοντας ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας: μελέτη περίπτωσης Νοσοκομείου "Γ.Ν.Α. Γεώργιος Γεννηματάς" el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Επαγγελματική ικανοποίηση el
heal.keyword Ικανοποίηση από την εργασία el
heal.keyword Νοσοκομεία el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2009-01-01 el
heal.abstract Η μέτρηση της ικανοποίησης των εργαζομένων αποτελεί ένα από τα βασικά θέματα που θα πρέπει να απασχολούν τις διοικήσεις των οργανισμών. Αυτό επιβάλλεται για λόγους τόσο οργανωτικούς όσο και ανθρωπιστικούς, καθώς η επαγγελματική ικανοποίηση των εργαζομένων συνδέεται άμεσα με την καλή σωματική και ψυχική τους υγεία, τα κίνητρα, τις στάσεις και τις αξίες της εργασίας. Η ικανοποίηση που αντλεί το άτομο από την εργασία του αποτελεί στην ουσία συμπεριφορά ή στάση η οποία συνδέεται με άλλες σημαντικές συμπεριφορές ή στάσεις στο χώρο εργασίας. Όσο μεγαλύτερη είναι η ικανοποίηση που αντλεί ο εργαζόμενος από την εργασία του, τόσο ενισχύεται η διάθεση απασχόλησής του και η αποδοτικότητα του. Βασικός σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει το βαθμό της επαγγελματικής ικανοποίησης του Ιατρικού - Νοσηλευτικού -Διοικητικού προσωπικού που εργάζεται στο Νοσοκομείο Γ. Γεννηματάς και να προσδιορίσει τους παράγοντες που την επηρεάζουν και τη διαμορφώνουν. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίου JSS (Paul E.Spector),noo περιλαμβάνει 36 όψεις κλίμακας, για την εκτίμηση της σχέσης: εργαζόμενος -στάση όσον αφορά το έργο και τις πτυχές της εργασίας. Η κλίμακα χρησιμοποιήθηκε αφού μεταφράστηκε στα Ελληνικά, και εξετάστηκαν οι εξής διαστάσεις από την εργασία. el
heal.advisorName Καστανιώτη, Αικατερίνη el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 54 *


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics