Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Διαχείριση ανθρωπίνων πόρων στις υπηρεσίες υγείας: ικανοποίηση εργαζομένων του Γενικού Νοσοκομείου Κατερίνης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Δρούγκας, Γεώργιος el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:06:14Z
dc.date.available 2015-11-25T03:07:29Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12872
dc.title Διαχείριση ανθρωπίνων πόρων στις υπηρεσίες υγείας: ικανοποίηση εργαζομένων του Γενικού Νοσοκομείου Κατερίνης el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Υπηρεσίες υγείας el
heal.keyword Διοίκηση υπηρεσιών υγείας el
heal.keyword Ανθρώπινο δυναμικό el
heal.keyword Επαγγελματική ικανοποίηση el
heal.keyword Νοσοκομεία el
heal.keyword Κατερίνη el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2010-04-01 el
heal.abstract Η ικανοποίηση που αντλεί το άτομο από την εργασία του, αποτελεί στην ουσία μία συμπεριφορά ή στάση η οποία συνδέεται με άλλες σημαντικές συμπεριφορές ή στάσεις στο χώρο εργασίας. Η παρούσα εργασία έχει σαν στόχο την όσο το δυνατόν καλύτερη περιγραφή και μελέτη της εννοιολογικής κατασκευής της εργασιακής ικανοποίησης. Η μελέτη αυτή, εξετάζει την εργασιακή ικανοποίηση κυρίως κάτω από το πρίσμα της πολυδιάστατης προσέγγισης της, θεωρώντας την ως μια στάση του εργαζομένου απέναντι στις διάφορες πτυχές της εργασίας του, οι οποίες ενδέχεται να του προκαλούν είτε θετικά είτε αρνητικά συναισθήματα. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να μελετήσει την επαγγελματική ικανοποίηση των εργαζομένων στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης, μέσα από τη σωστή/ οργανωμένη διαχείριση ανθρωπίνων πόρων στις υπηρεσίες υγείας. Επίσης, προσπαθεί να αποδείξει πως οι στρατηγικές της διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων δημιουργούν κίνητρα στους εργαζομένους και ταυτόχρονα ικανοποίηση των εργαζομένων. Διεξήχθη κατά το χρονικό διάστημα του Δεκέμβρη 2009. Πρόκειται για μία μελέτη, στην οποία επιλέξιμοι για να συμμετέχουν ήταν 100 τυχαίοι εργαζόμενοι στην ιατρική υπηρεσία, στην νοσηλευτική, στη διοικητική- οικονομική στην τεχνική υπηρεσία και στην υπηρεσία οργάνωσης και πληροφορικής. Συγκεκριμένα μελετήθηκε η επαγγελματική ικανοποίηση 100 εργαζομένων εκ των οποίων οι 60 ήταν γυναίκες και οι 40 ήταν άνδρες. Ο μέσος όρος ηλικίας ήταν τα 40 έτη. Αρχικά για το θεωρητικό μέρος χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της έμμεσης παρατήρησης(μελέτης πρωτογενών, δευτερογενών και τριτογενών πηγών, μελέτης ξένης και ελληνικής βιβλιογραφίας καθώς και από το χώρο άντλησης πληροφοριών (το ίντερνετ) και μηχανές αναζήτησης (π.χ www.iatrotek.org). Έπειτα για την έρευνα χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο αυτοσυμπληρούμενο και αποτελούμενο από δύο μέρη. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει την κλίμακα μέτρησης της επαγγελματικής ικανοποίησης των εργαζομένων, η οποία αποτελείται από 36 προτάσεις-θέματα μέσα από τα οποία εξετάστηκε η εγγενής ικανοποίηση, η ικανοποίηση από τους συνεργάτες και τους προϊσταμένους, τη φύση της εργασίας τους, τις παροχές και τις οικονομικές απολαβές και τέλος τις δυνατότητες για προαγωγή. Στο δεύτερο μέρος περιλαμβάνονται τα κοινωνικοδημογραφικά χαρακτηριστικά των εργαζομένων αυτών. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν αποδεικνύουν πως οι εργαζόμενοι είναι πιο πολύ ικανοποιημένοι με τους συνεργάτες και το υπόλοιπο προσωπικό και λιγότερο ικανοποιημένοι με τις συνθήκες εργασίας τους. el
heal.advisorName Καστανιώτη, Αικατερίνη el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 85 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές