Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Η αξιολόγηση της ποιότητας στις υπηρεσίες υγείας και μελέτη περίπτωσης το νοσοκομείο ΚΑΤ

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σκαλτσάς, Κωνσταντίνος el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:06:14Z
dc.date.available 2015-11-25T03:07:29Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12873
dc.title Η αξιολόγηση της ποιότητας στις υπηρεσίες υγείας και μελέτη περίπτωσης το νοσοκομείο ΚΑΤ el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Ποιότητα el
heal.keyword Υπηρεσίες υγείας el
heal.keyword Ικανοποίηση χρηστών el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2010-04-01 el
heal.abstract Τα νοσοκομεία υπάρχουν και λειτουργούν ακριβώς για να παρέχεται, στους ασθενείς, φροντίδα η οποία είναι ή πρέπει να είναι συνεχής, απρόσκοπτη και πάνω σε 24ωρη βάση. Η ποιότητα στις υπηρεσίες υγείας αφενός παραμένει διαχρονικό ζητούμενο και αφετέρου αποτελεί ένα αμφιλεγόμενο θέμα. Η εφαρμογή σε ένα νοσοκομείο ενός συστήματος διασφάλισης ποιότητας αποτελεί τεκμήριο για την ικανότητα του νοσοκομείου να παρέχει τις υπηρεσίες του σύμφωνα με τις προδιαγραφές που επαγγέλλεται. Η βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας περιλαμβάνεται λοιπόν ανάμεσα στις προτεραιότητες και τους προσανατολισμούς των συστημάτων υγείας και των μεταρρυθμιστικών προσπαθειών που βρίσκονται σε εξέλιξη στις περισσότερες ανεπτυγμένες χώρες. Η ποιότητα πρέπει να αξιολογείται από την άποψη των κύριων συμμετεχόντων και σε σχέση με σαφή κριτήρια, τα οποία αντανακλούν τις αξίες που διέπουν μια δεδομένη κοινωνία. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) καθόρισε ότι η ποιότητα στο χώρο της υγείας περιλαμβάνει διαγνωστικές και θεραπευτικές πράξεις ώστε να διασφαλίζεται το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Η αναζήτηση της ποιότητας συγκαταλέγεται ανάμεσα στους στόχους των υπηρεσιών υγείας και τείνει να καλύπτει όλο φάσμα τους. Παράλληλα, η ποιότητα συσχετίζεται με το σύστημα υγείας και τους χρήστες γιατί αφορά, κατά κύριο λόγο, τους επαγγελματίες και τους χρήστες του συστήματος υγείας. Ταυτόχρονα, η ποιότητα στον τομέα υγείας διαφέρει κατά πολύ από την επιζητούμενη ποιότητα σε άλλους είδους υπηρεσίες ή και στο βιομηχανικό πεδίο. Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό σκοπό να περιγράψει τη σχέση της ποιότητας µε τις παρεχόµενες, από οποιοδήποτε φορέα, υπηρεσίες υγείας. Αρχικά, παρουσιάζεται η έννοια της ποιότητας στις υπηρεσίες και στον κλάδο της υγείας. Ακολούθως τονίζονται η αναγκαιότητα για βελτίωση της ποιότητας στις υπηρεσίες υγείας και τα οφέλη που προκύπτουν από την επίτευξη του στόχου. Παρουσιάζονται διάφορες µέθοδοι-διαδικασίες, οι οποίες µπορούν να χρησιµοποιηθούν, προκειµένου να επιτευχθεί η βελτίωση της ποιότητας, καθώς και οι δυσκολίες που ανακύπτουν, το κόστος, αλλά και τα πλεονεκτήµατα των προγραµµάτων. Τέλος, φαίνεται πως η εφαρµογή προγραµµάτων ποιότητας στους οργανισµούς υγείας είναι δύσκολη, λόγω της πολύ-τµηµατικής διάρθρωσης και της δυσκαµψίας των διοικητικών υπηρεσιών τους. Όµως, η εισαγωγή της ποιότητας στην κουλτούρα τους, θα βοηθήσει σηµαντικά στην απόκτηση ανταγωνιστικών πλεονεκτηµάτων και στη βελτίωση εν γένει της αποτελεσµατικότητας και της αποδοτικότητάς τους. el
heal.advisorName Καστανιώτη, Αικατερίνη el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 85 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές