dc.contributor.author |
Σκληρού, Αναστασία |
el |
dc.date.accessioned |
2015-11-24T16:06:16Z |
|
dc.date.available |
2015-11-25T03:07:30Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier.uri |
http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12876 |
|
dc.title |
Η επαγγελματική ικανοποίηση (job satisfaction) στις μονάδες υγείας ως παράγοντας ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών: μελέτη περίπτωσης Γενικού Νοσοκομείου Ελευσίνας Θριάσιο |
el |
heal.type |
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία |
el |
heal.secondaryTitle |
|
el |
heal.keyword |
Νοσοκομεία |
el |
heal.keyword |
Προσωπικό υγείας |
el |
heal.keyword |
Επαγγελματική ικανοποίηση |
el |
heal.keyword |
Ελευσίνα |
el |
heal.contributorName |
|
el |
heal.language |
gre |
el |
heal.access |
free |
el |
heal.accessText |
|
el |
heal.license |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα |
el |
heal.fileFormat |
PDF |
* |
heal.recordProvider |
ΤΕΙ Πελοποννησου |
el |
heal.publicationDate |
2010-01-01 |
el |
heal.abstract |
Η ικανοποίηση που αντλεί το άτομο από την εργασία του, αποτελεί στην ουσία μία συμπεριφορά ή στάση η οποία συνδέεται με άλλες σημαντικές συμπεριφορές ή στάσεις στο χώρο εργασίας. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει την επαγγελματική ικανοποίηση των εργαζομένων στο δημόσιο τομέα και ειδικότερα στη νοσοκομειακή μονάδα του Θριασίου Ελευσίνας. Χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο αυτοσυμπληρούμενο και αποτελούμενο από ερωτήσεις σχετικά με την κλίμακα μέτρησης της επαγγελματικής ικανοποίησης των εργαζομένων σε μονάδες υγείας. |
el |
heal.advisorName |
Καστανιώτη, Αικατερίνη |
el |
heal.committeeMemberName |
|
el |
heal.academicPublisher |
ΤΕΙ Πελοποννήσου |
el |
heal.numberOfPages |
73 |
* |