Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Η επαγγελματική ικανοποίηση (job satisfaction) στις μονάδες υγείας ως παράγοντας ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών: μελέτη περίπτωσης Γενικού Νοσοκομείου Ελευσίνας Θριάσιο

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σκληρού, Αναστασία el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:06:16Z
dc.date.available 2015-11-25T03:07:30Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12876
dc.title Η επαγγελματική ικανοποίηση (job satisfaction) στις μονάδες υγείας ως παράγοντας ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών: μελέτη περίπτωσης Γενικού Νοσοκομείου Ελευσίνας Θριάσιο el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Νοσοκομεία el
heal.keyword Προσωπικό υγείας el
heal.keyword Επαγγελματική ικανοποίηση el
heal.keyword Ελευσίνα el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2010-01-01 el
heal.abstract Η ικανοποίηση που αντλεί το άτομο από την εργασία του, αποτελεί στην ουσία μία συμπεριφορά ή στάση η οποία συνδέεται με άλλες σημαντικές συμπεριφορές ή στάσεις στο χώρο εργασίας. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει την επαγγελματική ικανοποίηση των εργαζομένων στο δημόσιο τομέα και ειδικότερα στη νοσοκομειακή μονάδα του Θριασίου Ελευσίνας. Χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο αυτοσυμπληρούμενο και αποτελούμενο από ερωτήσεις σχετικά με την κλίμακα μέτρησης της επαγγελματικής ικανοποίησης των εργαζομένων σε μονάδες υγείας. el
heal.advisorName Καστανιώτη, Αικατερίνη el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 73 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές