heal.abstract |
Σκοπός: Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να παρουσιάσει την έννοια της επαγγελματικής ικανοποίησης και την αξιολόγηση της ποιότητας στις υπηρεσίες υγείας. Στη συνέχεια στόχος της εργασίας είναι να μελετήσει διάφορες πτυχές της επαγγελματικής ικανοποίησης των εργαζομένων στο Γενικό Νοσοκομείο Σύρου. Υλικό και μεθοδολονία: Η έρευνα έγινε με ερωτηματολόγιο, το οποίο απαρτιζόταν από δέκα ερωτήσεις δημογραφικού χαρακτήρα και τριάντα έξι ερωτήσεις ουσίας και αποτελεί μετάφραση του ερωτηματολογίου του Paul Ε. Spector, από το Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστήμιου της Νότιας Φλόριντας (1994). Τα ερωτηματολόγια μοιράσθηκαν σε τυχαίο δείγμα του προσωπικού του Γενικού Νοσοκομείου Σύρου. Συμπεράσματα: Οι εργαζόμενοι είναι αρκετά ανικανοποίητοι με το μισθό τους και τις πρόσθετες παροχές που παίρνουν. Ωστόσο, είναι ικανοποιημένοι με τους συναδέρφους τους και με την ικανότητα των προϊσταμένων τους. Έχουν πολλές αρμοδιότητες και η εργασία τους παρόλο που τους είναι ευχάριστη, αρκετοί τη βρίσκουν χωρίς νόημα.
Aim: The aim of the current assignment is to present the term of job satisfaction and the assessment of quality in the health services. Then, its goal is to study some aspects of job satisfaction of the workers at the General Hospital of Syros. Methodology: The research was conducted via questionnaire, which consisted of ten demographical questions and thirty six questions in regards to the subject. It was designed in accordance with the questionnaire of Paul E. Spector, from the Faculty of Psychology at the university of South Florida (1994). The questionnaires were distributed to a random sample at the staff of the General Hospital of Syros. Conclusions: The workers are quite satisfied with their salary and the fringe benefits they take. However, they are satisfied with their colleagues and their supervision. They have many duties and although their job is pleasant, many people find it meaningless. |
el |