Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Διερεύνηση αντιλήψεων των χρηστών υπηρεσιών υγείας στο Κέντρο Υγείας Καλαβρύτων σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αναστόπουλος, Αλέξιος el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:06:30Z
dc.date.available 2015-11-25T03:07:39Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12900
dc.title Διερεύνηση αντιλήψεων των χρηστών υπηρεσιών υγείας στο Κέντρο Υγείας Καλαβρύτων σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Υπηρεσίες υγείας el
heal.keyword Ποιότητα el
heal.keyword Ικανοποίηση ασθενών el
heal.keyword Υγειονομική περίθαλψη el
heal.keyword Ελλάδα el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2011-03-01 el
heal.abstract Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται έντονο ενδιαφέρον για την αξιολόγηση της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών υγείας. Στο παρελθόν, η αξιολόγηση της ποιότητας είχε ως βάση την άποψη του προσωπικού (ιατρικού και νοσηλευτικού) των νοσοκομείων και κέντρων υγείας. Σήμερα, η ικανοποίηση των ίδιων των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες αναγνωρίζεται ως ένας από τους πιο σημαντικούς δείκτες πιστοποίησης της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας (Donabedian, 2003). Η αύξηση του ενδιαφέροντος για τη μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών πιστοποιείται από την πληθώρα μελετών, οι οποίες έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία χρόνια στα συστήματα υγείας των χωρών της Ευρώπης και της Αμερικής. Στην Ελλάδα ωστόσο, η έρευνα γύρω από τη μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών δεν έχει ακόμη συστηματικά ερευνηθεί, μολονότι οι Έλληνες χρήστες παρουσιάζουν μια διάχυτη δυσαρέσκεια από το σύστημα υγείας σε σχέση με τους χρήστες των υγειονομικών υπηρεσιών άλλων ευρωπαϊκών κρατών (Θεοδοσόπουλου, Ραφτόπουλος, 2002). Στην παρούσα εργασία επιχειρούμε τη διερεύνηση των απόψεων των ασθενών για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών στο Κέντρο Υγείας Καλαβρύτων. Δεδομένου ότι το Κέντρο Υγείας Καλαβρύτων παρέχει ποικίλες ιατρικές υπηρεσίες προς κάθε ηλικία και καλύπτει πληθώρα έκτακτων περιστατικών, η παρούσα εργασία μελετά την ικανοποίηση των ασθενών, από τις παρεχόμενες υπηρεσίες που έλαβαν. Για τη μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών χρησιμοποιήθηκαν σύνθετα δομημένα ερωτηματολόγια με ανοικτές ερωτήσεις που δίνουν τη δυνατότητα στον ασθενή να αναφέρει χωρίς περιορισμό την άποψή του. Τα συγκεκριμένα ερωτηματολόγια συμπληρώθηκαν με τη διαδικασία προσωπικών συνεντεύξεων καθώς επίσης και τηλεφωνικά. el
heal.advisorName Αλεξανδρόπουλος, Φώτιος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 63 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές