Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Η επαγγελματική ικανοποίηση και ικανοποίηση ασθενών στις μονάδες υγείας ως παράγοντες ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών: μελέτη περίπτωσης Νοσοκομείου Τρικάλων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βάμπουλας, Θωμάς el
dc.contributor.author Τσιουντσιούρας, Άγγελος el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:06:47Z
dc.date.available 2015-11-25T03:07:48Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12935
dc.title Η επαγγελματική ικανοποίηση και ικανοποίηση ασθενών στις μονάδες υγείας ως παράγοντες ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών: μελέτη περίπτωσης Νοσοκομείου Τρικάλων el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Επαγγελματική ικανοποίηση el
heal.keyword Ικανοποίηση ασθενών el
heal.keyword Ποιότητα el
heal.keyword Έλεγχος ποιότητας el
heal.keyword Νοσοκομεία el
heal.keyword Τρίκαλα el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2011-01-01 el
heal.abstract Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει την επαγγελματική ικανοποίηση των εργαζομένων στις υπηρεσίες υγείας, αλλά και την ικανοποίηση των ασθενών, από τις παρεχόμενες υγειονομικές υπηρεσίες. Συγκεκριμένα θα καταγραφούν και θα συγκριθούν τα χαρακτηριστικά της ικανοποίησης τόσο των εργαζομένων σε υπηρεσίες υγείας, όσο και των ασθενών, θα διερευνηθούν χαρακτηριστικά επαγγελματικής εξουθένωσης των εργαζομένων και θα προταθούν μέτρα βελτίωσης στην εργασία των νοσηλευτών - ιατρών. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από βιβλιογραφική ανασκόπηση χρησιμοποιώντας πληθώρα πηγών όπως το διαδίκτυο, βιβλία, άρθρα και περιοδικά, τα οποία αφορούσαν στην επαγγελματική ικανοποίηση και την ικανοποίηση των ασθενών. Τα πρωτογενή στοιχεία συλλέχθηκαν μέσα από τη διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας, στο νοσοκομείο Τρικάλων χρησιμοποιώντας ως βασικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο. Το ερωτηματολόγιο περιελάμβανε δημογραφικές ερωτήσεις, προκειμένου να εκτιμηθεί η κοινωνικό-δημογραφική κατάσταση του δείγματος, αλλά και ερωτήσεις σχετικά με τον τρόπο εισαγωγής στο νοσοκομείο, την άφιξη στο νοσοκομείο, το νοσηλευτικό προσωπικό, το ιατρικό προσωπικό, το υπόλοιπο προσωπικό, το -φαγητό, το εσωτερικό περιβάλλον, τις διαδικασίες, την έξοδο από το νοσοκομείο, και την συνολική ικανοποίηση. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι ένα μεγάλο ποσοστό των ερωτηθέντων έλαβε επαρκή πληροφόρηση για την κατάσταση της υγείας του και τη θεραπευτική αγωγή στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών ενώ ένα μικρό ποσοστό χρειάστηκε να πληρώσει παραπάνω για κάποια υπηρεσία, άτυπα ή για κάποιον υπάλληλο, παρόλο που δε θα έπρεπε. Αναφορικά με το νοσηλευτικό προσωπικό, ένα μικρό ποσοστό ανέφερε ότι οι νοσοκόμες έδειξαν ενδιαφέρον και τους περιποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της νοσηλείας τους και δεν ήταν αγενής μαζί τους. Οι ιατροί από την πλευρά τους, βάσει των ερωτώμενων, τους εξηγούσαν με κατανοητό τρόπο τις ιατρικές διαδικασίες και ήταν πρόθυμοι να απαντήσουν στις ερωτήσεις τους. Συμπερασματικά οι ασθενείς φαίνονται ικανοποιημένοι από τις παροχές του νοσοκομείου, και από την ιατρική και νοσηλευτική θεραπεία που έλαβαν. Οι εργαζόμενοι από την πλευρά τους δεν είναι ικανοποιημένοι από τις αποδοχές, τη γραφειοκρατία, και από τις πέρα από το μισθό απολαβές. Είναι όμως ικανοποιημένοι από τη δουλειά τους, από την τη διοίκηση, από τους ανώτερούς τους και από τις ικανότητάς τους. el
heal.advisorName Σιουρούνη, Ελένη el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 99 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές