Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Διερεύνηση αντιλήψεων των χρηστών υπηρεσιών υγείας στη νευρολογική κλινική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου "Αιγινήτειου", σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γαστεράτου, Φωτεινή el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:06:54Z
dc.date.available 2015-11-25T03:07:52Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12947
dc.title Διερεύνηση αντιλήψεων των χρηστών υπηρεσιών υγείας στη νευρολογική κλινική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου "Αιγινήτειου", σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Εθνικό Σύστημα Υγείας el
heal.keyword Υπηρεσίες υγείας el
heal.keyword Ικανοποίηση ασθενών el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2011-01-01 el
heal.abstract Η ποιότητα στην παρεχόμενη φροντίδα υγείας συνιστά πολυδιάστατη αντίληψη, που προσδιορίζεται από πολλούς δείκτες. Μεταξύ αυτών αξιόλογη θέση καταλαμβάνει η ικανοποίηση του ασθενή. Η αποτίμηση της ικανοποίησης αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για την εκτίμηση της φροντίδας υγείας, καθώς και για την έρευνα, την οργάνωση, το σχεδίασμά και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας. Παράλληλα, αποτελεί ένα μέτρο της ποιότητας της ιατρικής και νοσηλευτικής φροντίδας και συχνά χρησιμοποιείται για να αποδείξει τα οφέλη των αλλαγών σε προγράμματα ποιοτικής βελτίωσης, δεδομένου ότι λαμβάνει υπόψη της την οπτική των ασθενών για την φροντίδα της υγείας τους .Η συνεχής βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας αποτελεί βασικό στόχο της δευτεροβάθμιας φροντίδας υγείας και πιο συγκεκριμένα του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείο Αιγινήτειο. Στην παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε έρευνα στην Νευρολογική Κλινική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου "Αιγινήτειο" προκειμένου να διερευνηθεί η ικανοποίηση των χρηστών-ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Για την πραγματοποίηση της μελέτης αυτής χρησιμοποιήσαμε ερωτηματολόγιο, το οποίο συμπληρώθηκε κατόπιν συνέντευξης, από 100 ασθενείς κατά την χρονική περίοδο από 22/12/2008 έως της 26/2/2009 και περιελάμβανε ερωτήσεις σε σχέση με τα δημογραφικά στοιχεία, με την προσέλευση στο νοσοκομείο, για το ιατρικό και νοσηλευτικό έργο, το πώς κρίνουν την ξενοδοχειακή υποδομή του νοσοκομείου, σχετικά με της διαδικασίες διαχείρισης νοσηλευόμενων και με την ατομική εκτίμηση της υγείας τους και μια γενική ερώτηση που αφορούσε την συνολική ικανοποίηση από την παραμονή στο Νοσοκομείο. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων έδειξε ότι γενικά τα ποσοστά ικανοποιημένων ασθενών είναι υψηλότερα κύριος στης Ιατρικές υπηρεσίες, Νοσηλευτικές υπηρεσίες, Δυνατότητα επικοινωνίας και στο Μηχανισμό εξυπηρέτησης ιατρικών αναγκών, ενώ μεγαλύτερη δυσαρέσκεια εκφράζεται στην Ξενοδοχειακή Υποδομή. el
heal.advisorName Δρούμπαλης, Φώτιος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 222 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές