dc.contributor.author |
Αγγελοπούλου, Νικολέττα |
el |
dc.contributor.author |
Παπαδόπουλος, Παναγιώτης |
el |
dc.date.accessioned |
2015-11-24T16:07:02Z |
|
dc.date.available |
2015-11-25T03:07:56Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier.uri |
http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12959 |
|
dc.title |
Η μέτρηση της ικανοποίησης των νοσηλευόμενων ασθενών του νομού Ηλείας: μελέτη περίπτωσης των Γενικών Νοσοκομείων του νομού Πύργου, Αμαλιάδας και Κρεστένων |
el |
heal.type |
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία |
el |
heal.secondaryTitle |
|
el |
heal.keyword |
Ικανοποίηση ασθενών |
el |
heal.keyword |
Ποιότητα |
el |
heal.keyword |
Υπηρεσίες υγείας |
el |
heal.keyword |
Νοσοκομεία |
el |
heal.keyword |
Ηλεία |
el |
heal.contributorName |
|
el |
heal.language |
gre |
el |
heal.access |
free |
el |
heal.accessText |
|
el |
heal.license |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα |
el |
heal.fileFormat |
PDF |
* |
heal.recordProvider |
ΤΕΙ Πελοποννησου |
el |
heal.publicationDate |
2011-12-01 |
el |
heal.abstract |
Σκοπός: Η παρούσα πτυχιακή εργασία είχε ως βασικό άξονα τη μέτρηση της ικανοποίησης των νοσηλευθέντων ασθενών, από την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας στα τρία Νοσοκομεία της Ηλείας. Μελετήθηκαν οι περιπτώσεις των Γενικών Νοσοκομείων του Νομού, Πύργου, Αμαλιάδας και Κρεστένων. Στόχος η διερεύνηση σχετικά με το πώς το εσωτερικό περιβάλλον του κάθε Νοσοκομείου, μαζί με άλλες παραμέτρους, επηρεάζει το βαθμό ικανοποίησης των νοσηλευόμενων ασθενών. Υλικό και μεθοδολογία: Στην εργασία χρησιμοποιήθηκε το «Ερωτηματολόγιο Ικανοποίησης Νοσηλευθέντων Ασθενών» (Αλετράς και συν. 2008), το οποίο συμπληρώθηκε από 190 ασθενείς. Οι 130 από το Γενικό Νομαρχιακό Νοσοκομείο Πύργου και οι 60 από το Γενικό Νοσοκομείο Αμαλιάδας. Περιλαμβάνει ερωτήσεις κρίσιμες και ουσιώδεις από τις οποίες προκύπτουν χρήσιμα συμπεράσματα που αφορούν στην ικανοποίηση ή μη των νοσηλευθέντων ασθενών. Οι ερωτήσεις είναι τύπου Likert σε πεντάβαθμη κλίμακα έντασης. Αποτελέσματα: Η καταχώρηση και η επεξεργασία των αποτελεσμάτων της έρευνας έγιναν με τη χρήση του προγράμματος Microsoft Excel 2003. Όπως προέκυψε οι ασθενείς του Γ.Ν.Ν. Πύργου και του Γ.Ν. Αμαλιάδας έμειναν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες που τους παρείχαν τα δύο Νοσοκομεία. Αναφορικά η συνολική ικανοποίηση στο Νοσοκομείο Πύργου άγγιξε το 90% και στο Νοσοκομείο Αμαλιάδας το 96%. Το ποσοστό των ατόμων που έμεινε ουδέτερο και διαφώνησε ως προς την ύπαρξη ικανοποίησης κυμάνθηκε σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Συγκεκριμένα για το Νοσοκομείο Πύργου ουδέτερο υπήρξε το 5% και διαφωνία εκφράστηκε από το 6% του δείγματος. Για το Νοσοκομείο Αμαλιάδας το ποσοστό στις δύο αυτές κατηγορίες κυμάνθηκε στο 2% αντίστοιχα. Συμπεράσματα: Η ικανοποίηση των νοσηλευόμενων ασθενών σχετίζεται άμεσα με το εσωτερικό περιβάλλον του νοσοκομείου. Ο τρόπος συμπεριφοράς του ιατρικού και του νοσηλευτικού προσωπικού είναι ένας ακόμα σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της ικανοποίησης των ασθενών. Η ικανοποίηση είναι έννοια αλληλένδετη με την ποιοτική παροχή υπηρεσιών υγείας. Η δυσαρέσκεια των ασθενών σηματοδοτεί την απουσία ποιότητας στις υπηρεσίες που παρέχονται από το εκάστοτε νοσοκομείο. Ένα νοσοκομείο και κατ’ επέκταση ένα σύστημα υγείας έχουν αγγίξει το στόχο τους, μόνο όταν στους ασθενείς αποτυπώνεται η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες που έλαβαν. Αν και η μελέτη υπέδειξε τομείς που χρήζουν βελτίωσης η γενική εικόνα είναι ιδιαίτερα θετική και για τα δύο Νοσοκομεία. |
el |
heal.advisorName |
Καστανιώτη, Αικατερίνη |
el |
heal.committeeMemberName |
|
el |
heal.academicPublisher |
ΤΕΙ Πελοποννήσου |
el |
heal.numberOfPages |
124 |
* |