Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Η μέτρηση της ικανοποίησης των νοσηλευόμενων ασθενών του νομού Ηλείας: μελέτη περίπτωσης των Γενικών Νοσοκομείων του νομού Πύργου, Αμαλιάδας και Κρεστένων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αγγελοπούλου, Νικολέττα el
dc.contributor.author Παπαδόπουλος, Παναγιώτης el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:07:02Z
dc.date.available 2015-11-25T03:07:56Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12959
dc.title Η μέτρηση της ικανοποίησης των νοσηλευόμενων ασθενών του νομού Ηλείας: μελέτη περίπτωσης των Γενικών Νοσοκομείων του νομού Πύργου, Αμαλιάδας και Κρεστένων el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Ικανοποίηση ασθενών el
heal.keyword Ποιότητα el
heal.keyword Υπηρεσίες υγείας el
heal.keyword Νοσοκομεία el
heal.keyword Ηλεία el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2011-12-01 el
heal.abstract Σκοπός: Η παρούσα πτυχιακή εργασία είχε ως βασικό άξονα τη μέτρηση της ικανοποίησης των νοσηλευθέντων ασθενών, από την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας στα τρία Νοσοκομεία της Ηλείας. Μελετήθηκαν οι περιπτώσεις των Γενικών Νοσοκομείων του Νομού, Πύργου, Αμαλιάδας και Κρεστένων. Στόχος η διερεύνηση σχετικά με το πώς το εσωτερικό περιβάλλον του κάθε Νοσοκομείου, μαζί με άλλες παραμέτρους, επηρεάζει το βαθμό ικανοποίησης των νοσηλευόμενων ασθενών. Υλικό και μεθοδολογία: Στην εργασία χρησιμοποιήθηκε το «Ερωτηματολόγιο Ικανοποίησης Νοσηλευθέντων Ασθενών» (Αλετράς και συν. 2008), το οποίο συμπληρώθηκε από 190 ασθενείς. Οι 130 από το Γενικό Νομαρχιακό Νοσοκομείο Πύργου και οι 60 από το Γενικό Νοσοκομείο Αμαλιάδας. Περιλαμβάνει ερωτήσεις κρίσιμες και ουσιώδεις από τις οποίες προκύπτουν χρήσιμα συμπεράσματα που αφορούν στην ικανοποίηση ή μη των νοσηλευθέντων ασθενών. Οι ερωτήσεις είναι τύπου Likert σε πεντάβαθμη κλίμακα έντασης. Αποτελέσματα: Η καταχώρηση και η επεξεργασία των αποτελεσμάτων της έρευνας έγιναν με τη χρήση του προγράμματος Microsoft Excel 2003. Όπως προέκυψε οι ασθενείς του Γ.Ν.Ν. Πύργου και του Γ.Ν. Αμαλιάδας έμειναν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες που τους παρείχαν τα δύο Νοσοκομεία. Αναφορικά η συνολική ικανοποίηση στο Νοσοκομείο Πύργου άγγιξε το 90% και στο Νοσοκομείο Αμαλιάδας το 96%. Το ποσοστό των ατόμων που έμεινε ουδέτερο και διαφώνησε ως προς την ύπαρξη ικανοποίησης κυμάνθηκε σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Συγκεκριμένα για το Νοσοκομείο Πύργου ουδέτερο υπήρξε το 5% και διαφωνία εκφράστηκε από το 6% του δείγματος. Για το Νοσοκομείο Αμαλιάδας το ποσοστό στις δύο αυτές κατηγορίες κυμάνθηκε στο 2% αντίστοιχα. Συμπεράσματα: Η ικανοποίηση των νοσηλευόμενων ασθενών σχετίζεται άμεσα με το εσωτερικό περιβάλλον του νοσοκομείου. Ο τρόπος συμπεριφοράς του ιατρικού και του νοσηλευτικού προσωπικού είναι ένας ακόμα σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της ικανοποίησης των ασθενών. Η ικανοποίηση είναι έννοια αλληλένδετη με την ποιοτική παροχή υπηρεσιών υγείας. Η δυσαρέσκεια των ασθενών σηματοδοτεί την απουσία ποιότητας στις υπηρεσίες που παρέχονται από το εκάστοτε νοσοκομείο. Ένα νοσοκομείο και κατ’ επέκταση ένα σύστημα υγείας έχουν αγγίξει το στόχο τους, μόνο όταν στους ασθενείς αποτυπώνεται η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες που έλαβαν. Αν και η μελέτη υπέδειξε τομείς που χρήζουν βελτίωσης η γενική εικόνα είναι ιδιαίτερα θετική και για τα δύο Νοσοκομεία. el
heal.advisorName Καστανιώτη, Αικατερίνη el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 124 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές