Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Οργανωτική και λειτουργική μελέτη του Γενικού Νοσοκομείου Λεμεσού και η συσχέτισή τους με την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών μέσα από την διερεύνηση ικανοποίησης των νοσηλευθέντων ασθενών

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μαυρομουστάκη, Ευτυχία el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:07:12Z
dc.date.available 2015-11-25T03:08:04Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12980
dc.title Οργανωτική και λειτουργική μελέτη του Γενικού Νοσοκομείου Λεμεσού και η συσχέτισή τους με την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών μέσα από την διερεύνηση ικανοποίησης των νοσηλευθέντων ασθενών el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Νοσοκομεία el
heal.keyword Διοίκηση και οργάνωση el
heal.keyword Ανθρώπινο δυναμικό el
heal.keyword Ικανοποίηση ασθενών el
heal.keyword Ποιότητα el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2010-01-01 el
heal.abstract Είναι γεγονός ότι πολλά νοσοκομεία στερούνται βασικών αναγκών υπηρεσιών και εγκαταστάσεων. Σε καθημερινή βάση λοιπόν έχουμε παραπομπές και διακομιδές αμέτρητων περιστατικών. Ωστόσο πολλές φόρες γίνεται κατάχρηση με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία των ασθενών και του συστήματος γενικότερα. Η ποιότητα και η απόδοση του τομέα της υγείας σε κάθε χώρα συγκεντρώνει όλο ένα και περισσότερη προσοχή του κρατικού μηχανισμού συμπεριλαμβανομένου και το ενδιαφέρον των πολιτών ασθενών. Ο τομέας της υγείας που καλείται στην παγκόσμια βιβλιογραφία ως εκείνος με την μεγαλύτερη ποικιλία και συγκέντρωση υπηρεσιών σε ένα χώρο έχει να κάνει με την ικανοποίηση των φυσικών, ψυχολογικών και κοινωνικών αναγκών των ασθενών. Με σκοπό την ικανοποίηση όλων αυτών των αναγκών οι παροχές φροντίδας υγείας αναζητούν «νέες» λύσεις σε «παλαιά» προβλήματα όπως είναι η οργάνωση και η διοίκηση ενός νοσοκομείου, η μέτρηση αποδοτικότητας, η ποιότητα στην ιατρική φροντίδα και η υιοθέτηση νέων τεχνολογιών. Η ικανοποίηση των ασθενών είναι ένας αξιόπιστος δείκτης ποιότητας για τις παρεχόμενες υπηρεσίες για την αξιολόγηση των αποτυπωμάτων των πολιτικών υγείας και σχετίζεται άμεσα με την επαρκή ικανοποίηση των γενικών και ειδικών αναγκών υγείας. Η καταγραφή της άποψης αυτής των νοσηλευόμενων ασθενών (μέσω δομημένων ερωτηματολόγιων) είναι η κύρια μέθοδος αξιολόγησης αλλά και ανατροφοδότησης του συστήματος για τη μέτρηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στα νοσοκομεία, η οποία πλέον κρίνεται στις μέρες μας αναγκαία. Σκοπός της παρούσης πτυχιακής εργασίας είναι να επεξηγήσω τι εννοούμε λέγοντας οργάνωση και διοίκηση Νοσοκομείου, ποιες διαστάσεις περιλαμβάνει σε σχέση μεταξύ των νοσηλευόμενων ασθενών και πως αυτό επηρεάζει τον βαθμό ικανοποίησης τους. Έτσι μέσα από την ανάπτυξη των 2 ερωτηματολόγιων θα εντοπίσουμε τις αδυναμίες που θα μας οδηγήσουν στα συμπεράσματα τα οποία θα είναι ενδιαφέρον και χρήσιμα αφού είναι αυτά που θα μας δώσουν μια νέα εικόνα για την διοικητική οργάνωση συσχέτιση ποιότητας υπηρεσιών υγείας μέσα από την διερεύνηση της ικανοποίησης των νοσηλευθέντων ασθενών. el
heal.advisorName Μαυριδόγλου, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 102 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές