Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Ικανοποίηση ασθενών στην πρωτοβάθμια κσι δευτεροβάθμια περίθαλψη: υποδοχή, διάγνωση, νοσηλεία/βοηθητικές υπηρεσίες, θεραπευτική αγωγή: η περίπτωση του Νοσοκομείου Καρδίτσας και των Κέντρων Υγείας Καρδίτσας

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Καρρά, Δήμητρα el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:07:17Z
dc.date.available 2015-11-25T03:08:06Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12988
dc.title Ικανοποίηση ασθενών στην πρωτοβάθμια κσι δευτεροβάθμια περίθαλψη: υποδοχή, διάγνωση, νοσηλεία/βοηθητικές υπηρεσίες, θεραπευτική αγωγή: η περίπτωση του Νοσοκομείου Καρδίτσας και των Κέντρων Υγείας Καρδίτσας el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Υπηρεσίες υγείας el
heal.keyword Ποιότητα el
heal.keyword Ικανοποίηση ασθενών el
heal.keyword Νοσοκομεία el
heal.keyword Κέντρα υγείας el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2010-01-01 el
heal.abstract Η υγεία του ατόμου αποτελεί απαραίτητο καν καθοριστικό παράγοντα για την ποιότητα της ζωής του. Ένας τρόπος μέτρησης της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας είναι η μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Η ικανοποίηση των ασθενών άρχισε σταδιακά να θεωρείται μια ανεξάρτητη μεταβλητή, σύμφωνα με την οποία οι απόψεις των ασθενών έγιναν ένα χρήσιμο εργαλείο για τον έλεγχο και την βελτίωση της ποιότητας στον τομέα των υπηρεσιών υγείας. Εξαιτίας αυτής της αλλαγής, τα διάφορα νοσηλευτικά ιδρύματα, από τα μεγάλα ιδιωτικά μέχρι τα δημόσια νοσοκομεία, απέκτησαν μια καινούργια πολιτική εστιασμένη στην πελατειακή ικανοποίηση. Σύμφωνα με τους περισσότερους ερευνητές, η ικανοποίηση των ασθενών ορίζεται ως ένας συνδυασμός εμπειριών, προσδοκιών και αναγκών, όπως αυτά γίνονται αντιληπτά από τους ίδιους τους ασθενείς και όπως καθορίζονται από το γενικότερο κοινωνικό, οικονομικό και πολιτικό πλαίσιο της εκάστοτε κοινωνίας και εποχής. Οι υπηρεσίες υγείας που ασχολούνται με τον άνθρωπο πρέπει να θεωρούν την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουν βασικό στοιχείο της λειτουργίας τους. Παράλληλα, οφείλουν να προβαίνουν σε συνεχή έλεγχο και βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας που προσφέρουν, προκειμένου να τους εμπιστεύονται οι πολίτες της κάθε κοινωνίας στο σύνολό τους, έτσι ώστε να αισθάνονται ασφάλεια ως προς τη καλή υγεία και ποιότητα ζωής τους. Για το λόγο αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό να γίνονται συστηματικά και τακτικά μελέτες αξιολόγησης των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας και φροντίδας των ασθενών. Ένας από τους πιο σύγχρονους τρόπους διερεύνησης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας είναι η αποτύπωση των απόψεων των ασθενών, οι οποίοι αποτελούν τα άτομα που χρησιμοποιούν τις εν λόγω υπηρεσίες. Αυτό γίνεται κυρίως μέσω δομημένων ερωτηματολογίων, τα οποία αποσκοπούν στην εκτίμηση της ικανοποίησης των ασθενών από τις υγειονομικές υπηρεσίες. el
heal.advisorName Κωστίκου, Θεοδώρα el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 149 *


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics