Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Η οργανωσιακή κουλτούρα των δημόσιων μονάδων υγείας στην Ελλάδα και η πιθανή συσχέτιση με την εργασιακή ικανοποίηση και την ικανοποίηση ασθενών: η περίπτωση του Γενικού Νοσοκομείου Καλαμάτας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Νικολός, Στυλιανός el
dc.contributor.author Χριστοπούλου, Κωνσταντίνα el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:07:22Z
dc.date.available 2015-11-25T03:08:09Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/12996
dc.title Η οργανωσιακή κουλτούρα των δημόσιων μονάδων υγείας στην Ελλάδα και η πιθανή συσχέτιση με την εργασιακή ικανοποίηση και την ικανοποίηση ασθενών: η περίπτωση του Γενικού Νοσοκομείου Καλαμάτας el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Οργανωτική κουλτούρα el
heal.keyword Επαγγελματική ικανοποίηση el
heal.keyword Ικανοποίηση πελατών el
heal.keyword Υπηρεσίες υγείας el
heal.keyword Ποιότητα el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2010-01-01 el
heal.abstract Στόχος της εργασίας μας είναι να διαπιστωθεί η συσχέτιση της οργανωσιακής κουλτούρας του Γενικού Νοσοκομείου Καλαμάτας με την επαγγελματική ικανοποίηση των εργαζομένων (ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό) και την ικανοποίηση των ασθενών. Η οργανωσιακή κουλτούρα αφορά το ανθρώπινο δυναμικό του νοσοκομείου, με συνέπεια να επηρεάζει και τους ασθενείς. Για την συλλογή των δεδομένων, καλύτερος τρόπος θεωρήθηκε η χρήση ερωτηματολογίου, ένα για να διαπιστωθεί η ικανοποίηση των ασθενών από το ιατρικό και το νοσηλευτικό προσωπικό και ένα δεύτερο που αφορούσε το βαθμό στον οποίο αντιλαμβάνονταν οι εργαζόμενοι τα στοιχεία της οργανωσιακής κουλτούρας μέσα στον οργανισμό και την ικανοποίησή τους από την εργασία τους. Η έρευνα διεξάχθηκε τηλεφωνικά όσον αφορά τους ασθενείς και στον χώρο του νοσοκομείου όσον αφορά το ιατρικό και το νοσηλευτικό προσωπικό. Το δείγμα αποτέλεσαν 70 ασθενείς, εκ των οποίων οι 36 ήταν άντρες και οι 34 γυναίκες, και 70 εργαζόμενοι από τους οποίους οι 21 ήταν ιατροί και οι 49 νοσηλευτές. Από την ανάλυση των δεδομένων προέκυψε πως οι ασθενείς, στο μεγαλύτερο ποσοστό τους, είναι ικανοποιημένοι τόσο από το ιατρικό όσο και από το νοσηλευτικό προσωπικό. Σχετικά με το προσωπικό του νοσοκομείου, διαπιστώθηκε πως αντιλαμβάνονται σε μικρό βαθμό τα στοιχεία της οργανωσιακής κουλτούρας και δεν υπάρχει σύμφωνη γνώμη σχετικά με την επαγγελματική ικανοποίηση. Η παρούσα μελέτη είναι η πρώτη που καταγράφει την συσχέτιση της οργανωσιακής κουλτούρας με την επαγγελματική ικανοποίηση και την ικανοποίηση των ασθενών. Καλό θα ήταν η συσχέτιση αυτή να καταγραφεί και σε άλλους οργανισμούς, έτσι ώστε να γίνει αντιληπτή η σημασία της κουλτούρας των οργανισμών όσον αφορά την ικανοποίηση των εργαζομένων, αλλά και την ικανοποίηση των χρηστών των υπηρεσιών υγείας. Objective of our work is to realise the cross-correlation of organisational culture of General Hospital of Kalamata with the professional satisfaction of workers (medical and nursing personal) and the satisfaction of patients. The organisational culture concerns the human potential of hospital, so that it influences also the patieits. For the collection given, better way was considered the use of questionnaire, one in order to realise the satisfaction of patients from a medical and nursing personal and a second that concerned the degree in which perceived the workers the elements of organisational culture into the organism and their satisfaction from their work. The research was carried out by phone with regard to the patients and in the space of hospital with regard to the medical and nursing personnel. The sample they constituted 70 patients, from that the 36 were men and the 34 women, and 70 workers from which the 21 were doctors and the 49 nurses. From the analysis of data it resulted that their patients, in their bigger percentage, are satisfied so much from the medical what frcm nursing personnel. With regard to the personnel of hospital, it was realised that they perceive in small degree the elements of organisational culture and do not exist conform opinion with regard to the professional satisfaction. The present study is fust that records the cross-correlation of organisational culture with the professional satisfaction and the satisfaction of patients. Good would be this cros&correlation it is also recorded in other organisms, so as to becomes perceptible the importance of culture of organisms with regard to the satisfaction of workers, but also the satisfaction of users of services of health. el
heal.advisorName Σιουρούνη, Ελένη el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 110 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές