Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Το γραφείο ποιότητας του Γ. Ν. Παπαγεωργίου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Λάμπρου, Αντωνία el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:07:24Z
dc.date.available 2015-11-25T03:08:12Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13001
dc.title Το γραφείο ποιότητας του Γ. Ν. Παπαγεωργίου el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Ποιότητα el
heal.keyword Πρότυπα ποιότητας el
heal.keyword Όργανα μέτρηση el
heal.keyword Νοσοκομεία el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2010-01-01 el
heal.abstract Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι μέσω μελέτης να αναλύσουμε τον τρόπο λειτουργίας του Γραφείου Ποιότητας του Γενικού Νοσοκομείου Παπαγεωργίου. Το Γ.Ν. Παπαγεωργίου αποτελεί το πρώτο δημόσιο νοσοκομείο στην Ελλάδα που έχει εντάξει στον εσωτερικό κανονισμό του την ύπαρξη Γραφείου Ποιότητας. Το Γραφείο Ποιότητας στηρίζεται σε τεκμηριωμένες αρχές του επιστημονικού αντικειμένου και σε πρακτικές ευρέως διαδεδομένες, όπως ο κύκλος και το πρότυπο 1S0 9001:2000 και τις απαιτήσεις του. Το Γραφείο Ποιότητας σε ένα νοσοκομείο δημιουργεί ένα δομημένο περιβάλλον με σαφείς στόχους, βοηθά στη διατήρηση και βελτίωση της ποιότητας ενός τμήματος, καθοδηγεί τα τμήματα για τη διατήρηση του πιστοποιητικού 1S0, πραγματοποιεί συχνές εσωτερικές επιθεωρήσεις στο τμήμα με σκοπό την διαπίστωση της καλής λειτουργίας, εκπαιδεύει το προσωπικό, βοηθά στη συνεργασία των τμημάτων τέλος, έχει στόχο την πιστοποίηση όλων των τμημάτων του Νοσοκομείου. Για να οργανωθούν τα τμήματα και να οδηγηθούν στην πιστοποίηση απαιτείται μια στάση δέσμευσης και συνεργασίας από όλους στο νοσοκομείο και πρώτα από όλα από τα ανώτερα διευθυντικά στελέχη. Είναι απαραίτητο να προκληθεί η συμμετοχή των εργαζομένων και η δημιουργία ομάδων ποιότητας σε κάθε τμήμα, όπου σε συνεργασία με το Γραφείο Ποιότητας θα συντάξουν τις διαδικασίες του τμήματος προς πιστοποίηση σύμφωνα με το πρότυπο ΙSΟ. Αφού βελτιωθεί το τμήμα καλείται ο φορέας πιστοποίησης να διαπιστώσει αν το τμήμα ικανοποιεί τις απαιτήσεις του προτύπου ΙSΟ. Το Γραφείο Ποιότητας μέχρι σήμερα έχει καταφέρει να πιστοποιήσει, σύμφωνα με το ΙSΟ 9001:2000, τέσσερα τμήματα από τα 58 του νοσοκομείου. Σύμφωνα με έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στο Νεφρολογικό τμήμα του νοσοκομείου Παπαγεωργίου μετά την πιστοποίηση ΙSΟ παρατηρήθηκε ότι η εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας βοηθά στον έλεγχο και την βελτίωση της εσωτερικής οργάνωσης του τμήματος προς όφελος των ασθενών. Η πιστοποίηση παρά τα πολλά προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίζει, βοηθά σημαντικά στην παροχή υπηρεσιών υγείας, στην αντιμετώπιση προβλημάτων και δυσλειτουργιών του τμήματος. Λαμβάνοντας υπόψη τις ελλείψεις προσωπικού, τις ελλιπούς χρηματοδότησης σε όλα τα δημόσια νοσοκομεία, η πιστοποίηση των τεσσάρων τμημάτων αποτελεί μεγάλο κατόρθωμα για το Γραφείο Ποιότητας. el
heal.advisorName Κωστίκου, Θεοδώρα el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 47 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές