heal.abstract |
επιλεγμένα στελέχη όπως διευθυντές υπηρεσιών ή προϊστάμενοι υπηρεσιών του Γενικού Νοσοκομείου Καλαμάτας. Επιμέρους στόχος της έρευνας αυτής είναι η σύνκριση του βαθμού της συναισθηματικής νοημοσύνης και η επίπτωση της στην επαγγελματική ικανοποίηση των εργαζομένων του νοσοκομείου. Υλικό και μεθοδολονία: Η έρευνα έγινε με ερωτηματολόγιο, το οποίο χωρίζεται σε δυο μέρη το πρώτο μέρος περιέχει (41) ερωτήσεις ενώ το δεύτερο μέρος περιέχει δημογραφικά στοιχειά Η καταχώρηση και επεξεργασία των αποτελεσμάτων έγιναν με χρήση του Microsoft Excel 2007 και του SPSS ν.16. Επιπρόσθετα, έγινε χρήση του chi square test (χ2) για να αποκαλυφθούν τυχόν θετικές συσχετίσεις. Τέλος γίνεται μελέτη αξιοπιστίας των ερωτήσεων με την χρήση του atest του Cronbach.. Αποτελέσματα: Πρόεκυψαν αρκετές θετικές συσχετίσεις ως προς τους βασικούς δημογραφικούς παράγοντες( Φύλο, ηλικία, μηνιαίο εισόδημα, επίπεδο εκπαίδευσης, χρόνια προϋπηρεσίας και θέση στον οργανισμό). Επίσης πραγματοποιήθηκε ανάλυση αξιοπιστίας του α test του Cronbach σε τρεις διαστάσεις πρώτη (a=0.749), δεύτερη ( a=0.622), και τρίτη διάσταση ( a=0.609). Συμπεράσματα: Η συναισθηματική νοημοσύνη έχει σημαντικές εφαρμογές στην επιλογή προσωπικού και τη διαχείριση της απόδοσης των εργαζομένων, καθώς είναι σημαντικός παράγοντας στην ικανοποίηση των εργαζομένων για την επιτυχία των οποιοιδήποτε στόχων που θέτει ο οργανισμός.
Aim: To investigate the degree-level of emotional intelligence officers in selected service as directors or heads of departments of General Hospital of Kalamata. Specific objective of this research is to compare the degree of emotional intelligence and its impact on job satisfaction of workers in hospital. Methodology: The research was conducted via questionnaire, which is divided into two parts the first part contains (41) questions while the second part contains the demographic data recording and processing of results were made using Microsoft Excel 2007 and SPSS v.16. In addition, use was made of the chi square test (x2) to reveal any positive correlation. Additionally a study of reliability of queries using a test of Cronbach. Results: Demonstrated a number of positive correlations with basic demographic factors (gender, age, monthly income, education level, years of service and position in the body). Also an analysis of reliability of Cronbach a test of the three dimensions, first (a = 0.749), second (a = 0.622), and third dimension (a = 0.609). Conclusions: Emotional intelligence has important applications in personnel selection and management of employee performance, and is an important factor in employee satisfaction for the success of any targets set by the organization. |
el |