dc.contributor.author |
Γκρέκας, Χρήστος |
el |
dc.date.accessioned |
2015-11-24T16:07:34Z |
|
dc.date.available |
2015-11-25T03:08:20Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier.uri |
http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13025 |
|
dc.title |
Η επαγγελματική ικανοποίηση στις μονάδες υγείας ως παράγοντας ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών: η περίπτωση του Γ. Ν. Καλαμάτας |
el |
heal.type |
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία |
el |
heal.secondaryTitle |
|
el |
heal.keyword |
Επαγγελματική ικανοποίηση |
el |
heal.keyword |
Υπηρεσίες υγείας |
el |
heal.keyword |
Ποιότητα |
el |
heal.keyword |
Νοσοκομεία |
el |
heal.keyword |
Καλαμάτα |
el |
heal.contributorName |
|
el |
heal.language |
gre |
el |
heal.access |
free |
el |
heal.accessText |
|
el |
heal.license |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα |
el |
heal.fileFormat |
PDF |
* |
heal.recordProvider |
ΤΕΙ Πελοποννησου |
el |
heal.publicationDate |
2010-04-01 |
el |
heal.abstract |
Η μέτρηση της ικανοποίησης των εργαζομένων αποτελεί ένα από τα βασικά θέματα που θα πρέπει να απασχολούν τις διοικήσεις των οργανισμών. Αυτό επιβάλλεται για λόγους τόσο οργανωτικούς όσο και ανθρωπιστικούς, καθώς η επαγγελματική ικανοποίηση των εργαζομένων συνδέεται άμεσα με την καλή σωματική και ψυχική τους υγεία. Βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνήσει το βαθμό της επαγγελματικής ικανοποίησης του μόνιμου ιατρικού, νοσηλευτικού και διοικητικού προσωπικού που υπηρετεί στο Γενικό Νοσοκομείο Καλαμάτας και να προσδιορίσει τους παράγοντες που την επηρεάζουν και τη διαμορφώνουν. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου και με κλειστές ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής σε δείγμα 10% ως προς το σύνολο των εργαζομένων του ιατρικού, νοσηλευτικού και διοικητικού προσωπικού. Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου ήταν ανώνυμη. |
el |
heal.advisorName |
Καστανιώτη, Αικατερίνη |
el |
heal.committeeMemberName |
|
el |
heal.academicPublisher |
ΤΕΙ Πελοποννήσου |
el |
heal.numberOfPages |
132 |
* |