Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Διοίκηση συστήματος υπηρεσιών υγείας δημοσίου τομέα βάση των προσδοκιών του χρήστη

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Πισσάκη, Αργυρώ el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:07:43Z
dc.date.available 2015-11-25T03:08:24Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13040
dc.title Διοίκηση συστήματος υπηρεσιών υγείας δημοσίου τομέα βάση των προσδοκιών του χρήστη el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Νοσοκομεία el
heal.keyword Ανθρώπινο δυναμικό el
heal.keyword Ποιότητα el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2010-01-01 el
heal.abstract Σκοπός της ακόλουθης εργασίας είναι η μελέτη της κατάστασης η οποία επικρατεί εν γένει, όσον αφορά τον χώρο της υγείας, και παράλληλα της άποψης που έχουν οι χρήστες των υπηρεσιών υγείας για τους συγκεκριμένους χώρους και τις υπηρεσίες τους. Πραγματοποιείται μία σύντομη αναφορά στις βαθμίδες των φροντίδων υγείας, της χρηματοδότησης των νοσοκομειακών ιδρυμάτων ανάλογα με τον δημόσιο ή ιδιωτικό χαρακτήρα τους, καθώς και της αποζημίωσής τους. Στη συνέχεια διευκρινίζεται η έννοια της ποιότητας, της προσδοκίας και των ρόλων που διαδραματίζουν σε ένα σύστημα υγείας αλλά και κατά πόσο ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των ασθενών, όπως οι ίδιοι αντιλαμβάνονται τους δύο παραπάνω όρους. Επίσης, τονίζεται ότι στο πέρασμα των χρόνων είναι απαραίτητο, η ποιότητα και η προσδοκία, να αναθεωρούνται και να συγκλίνουν με τα νέα δεδομένα στον χώρο της υγείας, και συνεπώς με τις νέες επιθυμίες των ασθενών ώστε να τις επαληθεύουν με τον όσο δυνατόν αποτελεσματικό και ανώδυνο τρόπο. Για αυτόν ακριβώς το σκοπό παρουσιάζονται δύο μοντέλα, το εβΓνηιιαΙ και το ραΐίεηΐςιιεί,τα οποία μετρούν την ικανοποίηση των ασθενών έναντι της υπάρχουσας ποιότητας και των υφιστάμενων προσδοκιών των ασθενών, μέσω της απάντησης ερωτηματολογίων που τους διανέμονται, και ανάλογα με τα αποτελέσματα που απορρέουν λαμβάνονται και οι απαιτούμενες δράσεις. Επίσης παρατίθενται και έρευνες που πραγματοποιήθηκαν σε νοσοκομεία της χώρας μας στον νομό Αττικής, για την μέτρηση της ικανοποίησης και των επαγγελματιών υγείας, στο χώρο εργασίας τους. Κατακλείδα της εργασίας, αποτελούν τα συμπεράσματα που προκύπτουν και οι ενέργειες που είναι αναγκαίο να γίνουν, εάν λάβουμε υπόψη όλχχ τα παραπάνω, έτσι ώστε να επέλθει η ποιότητα στο σύστημα υγείας, πραγματικά και όχι εικονικά, βάση των προσδοκιών των χρηστών τους. el
heal.advisorName Μαυριδόγλου, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 62 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές