heal.abstract |
Σκοπός της εργασίας είναι κατά πόσο οι χρήστες είναι ικανοποιημένοι μετά το πέρας των ραντεβού τους στα τακτικά εξωτερικά ιατρεία, (υπηρεσίες υποδοχής, υποδομής, νοσηλευτικές, ιατρικές, διοικητικές). Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στην νοσοκομειακή περίθαλψη, όπου τα πρώτα νοσοκομεία ξεκίνησαν από τα τέλη του 4ου αιώνα μ.Χ. μέχρι και σήμερα και αναφέρεται κυρίως, στην ποιότητα των υπηρεσιών υγείας, και για το πώς αυτή επηρεάζει και επιδρά στην ικανοποίηση των ασθενών. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται τι σημαίνει ικανοποίηση, γιατί τι μετράμε, ποιοι είναι οι καθοριστικοί παράγοντες της, ποια τα οφέλη της και ποια η αντίληψη των ασθενών για την ικανοποίηση. Επίσης αναφέρεται στην οργάνωση και διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Καλαμάτας και τα εξωτερικά ιατρεία που αποτελούν τη μελέτη περίπτωσης της παρούσης έρευνας. Η ικανοποίηση, των ασθενών είναι και το κυρίως θέμα, της έρευνας. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται βιβλιογραφική ανασκόπηση σε παρόμοιες έρευνες που έχουν γίνει μέχρι τώρα στον διεθνή και ελληνικό χώρο της υγείας. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η μεθοδολογία και το πλαίσιο έρευνας που ακολουθήθηκαν. Και στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζονται και αξιολογούνται τα αποτελέσματα της έρευνας. Τέλος, παρατίθενται τα συμπεράσματα και οι προτάσεις της έρευνας. |
el |