Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Η οργανωτική κουλτούρα των μονάδων υγείας και η πιθανή συσχέτιση με την εργασιακή ικανοποίηση και την ικανοποίηση ασθενών

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σαρρή, Μαρία el
dc.contributor.author Σπυριδώνη, Μαρία el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:07:58Z
dc.date.available 2015-11-25T03:08:35Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13070
dc.title Η οργανωτική κουλτούρα των μονάδων υγείας και η πιθανή συσχέτιση με την εργασιακή ικανοποίηση και την ικανοποίηση ασθενών el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Οργανωτική κουλτούρα el
heal.keyword Επαγγελματική ικανοποίηση el
heal.keyword Ικανοποίηση ασθενών el
heal.keyword Υπηρεσίες υγείας el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2012-01-01 el
heal.abstract Η οργανωσιακή κουλτούρα είναι πολύ σημαντική για έναν οργανισμό, καθώς θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το σύνολο άτυπων κανόνων, αξιών, αρχών κ.α. που χαρακτηρίζουν τα μέλη μιας επιχείρησης - οργανισμού. Αυτά τα στοιχεία διαμορφώνουν έναν πυρήνα αρχών στον οποίο βασίζονται τα μέλη του οργανισμού αλλά και το σημείο αναφοράς απ' όπου θα ξεκινήσουν. Προσδιορίζει λοιπόν τον τρόπο με τον οποίο θα εργαστούν και θα αντιδράσουν στα όποια ερεθίσματα οι εργαζόμενοι. Από την άλλη, η εργασιακή ικανοποίηση επηρεάζεται από ένα πλήθος παραγόντων μεταξύ των οποίων βρίσκονται και κάποιοι που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με την οργανωσιακή κουλτούρα του περιβάλλοντος εργασίας. Με τη σειρά της επηρεάζει τη θέληση για εργασία, την πρόθεση εγκατάλειψης ενός εργασιακού περιβάλλοντος ή ενός επαγγέλματος και σαφώς την απόδοση του εργαζομένου τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά. Είναι επίσης φανερό ότι η οργανωσιακή κουλτούρα επηρεάζει και τον αποδέκτη των υπηρεσιών που παρέχει ο εκάστοτε οργανισμός και στις μονάδες υγείας, ο αποδέκτης είναι ο ασθενής. Η ικανοποίηση του ασθενούς σχετίζεται μεν με την οργάνωση των μονάδων παροχής υπηρεσιών υγείας αλλά και με πολλούς άλλους παράγοντες εκ των οποίων ο σημαντικότερος είναι η ποσότητα και κυρίως η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών από τους εργαζόμενους. Είδαμε όμως, ότι η ποσότητα και ποιότητα των υπηρεσιών σχετίζεται με την επαγγελματική ικανοποίηση των εργαζομένων, η οποία με τη σειρά της σχετίζεται με την οργανωσιακή κουλτούρα. Απαιτείται, λοιπόν προσοχή στο είδος της κουλτούρας που θα υιοθετηθεί από έναν οργανισμό καθώς και θέληση για αλλαγή όταν κρίνεται ανεπαρκής, προκειμένου ένας οργανισμός να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο αποδοτικός, να υπάρχει η μέγιστη δυνατή ικανοποίηση των εργαζομένων σε αυτόν και οι αποδέκτες των υπηρεσιών του να είναι όσο γίνεται περισσότερο ικανοποιημένοι από τις προσλαμβάνουσες υπηρεσίες. el
heal.advisorName Καστανιώτη, Αικατερίνη el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 79 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές