Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Ανάπτυξη ανταγωνιστικής στρατηγικής: πληροφοριακά συστήμα για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καραγιάννη, Ειρήνη el
dc.contributor.author Κότση, Βασιλική el
dc.contributor.author Μακροδημήτρη, Αικατερίνη el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:08:04Z
dc.date.available 2015-11-25T03:08:40Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13083
dc.title Ανάπτυξη ανταγωνιστικής στρατηγικής: πληροφοριακά συστήμα για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Πληροφοριακό σύστημα αξιοποίησης επιχειρησιακών πόρων el
heal.keyword Στρατηγικός σχεδιασμός el
heal.keyword Στρατηγικό μάνατζμεντ el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2012-05-01 el
heal.abstract Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα την Ανάπτυξη ανταγωνιστικής στρατηγικής και τα Πληροφοριακά συστήματα για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η εργασία αναφέρεται κατά κύριο λόγω στις δυνάμεις του Michael Porter και πως αυτές επηρεάζουν το σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον. Το θέμα μας αναφέρεται στις πέντε δυνάμεις του Μ. Porter και τη μεταξύ τους σχέση. Την αλυσίδα αξίας και την στρατηγική ανταγωνισμού και ανάπτυξης.. Στην συνεχεία αναλύουμε την αναγκαιότητα ύπαρξης μιας σύγχρονης τεχνολογικής υποδομής στο επιχειρηματικό περιβάλλον που θεωρείται πλέον μία αυτονόητη αξία, καθώς συμβάλλει στην αύξηση της παραγωγικότητας και της ανταγωνιστικότητας μιας επιχείρησης. Ταυτοχρόνως της παρέχει την απαιτούμενη ευελιξία για να προσαρμόζεται στις ταχέως μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς. Συγκεκριμένα την επιχειρηματική ευφυΐα, το ηλεκτρονικό επιχειρείν, το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα επιχειρησιακά συστήματα διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας (SCM), τις τεχνολογίες E-Logistics και τα επιχειρησιακά συστήματα διαχείρισης των σχέσεων με τους πελάτες (CRM). Για την βιβλιογραφική ανασκόπηση του θέματος βασιστήκαμε σε μεγάλο αριθμό επιστημονικών μελετών, επιστημονικών βιβλίων και πηγές από το διαδίκτυο. el
heal.advisorName Παπουτσής, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 74 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές