dc.contributor.author |
Καραγιάννη, Ειρήνη |
el |
dc.contributor.author |
Κότση, Βασιλική |
el |
dc.contributor.author |
Μακροδημήτρη, Αικατερίνη |
el |
dc.date.accessioned |
2015-11-24T16:08:04Z |
|
dc.date.available |
2015-11-25T03:08:40Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier.uri |
http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13083 |
|
dc.title |
Ανάπτυξη ανταγωνιστικής στρατηγικής: πληροφοριακά συστήμα για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα |
el |
heal.type |
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία |
el |
heal.secondaryTitle |
|
el |
heal.keyword |
Πληροφοριακό σύστημα αξιοποίησης επιχειρησιακών πόρων |
el |
heal.keyword |
Στρατηγικός σχεδιασμός |
el |
heal.keyword |
Στρατηγικό μάνατζμεντ |
el |
heal.contributorName |
|
el |
heal.language |
gre |
el |
heal.access |
free |
el |
heal.accessText |
|
el |
heal.license |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα |
el |
heal.fileFormat |
PDF |
* |
heal.recordProvider |
ΤΕΙ Πελοποννησου |
el |
heal.publicationDate |
2012-05-01 |
el |
heal.abstract |
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα την Ανάπτυξη ανταγωνιστικής στρατηγικής και τα Πληροφοριακά συστήματα για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η εργασία αναφέρεται κατά κύριο λόγω στις δυνάμεις του Michael Porter και πως αυτές επηρεάζουν το σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον. Το θέμα μας αναφέρεται στις πέντε δυνάμεις του Μ. Porter και τη μεταξύ τους σχέση. Την αλυσίδα αξίας και την στρατηγική ανταγωνισμού και ανάπτυξης.. Στην συνεχεία αναλύουμε την αναγκαιότητα ύπαρξης μιας σύγχρονης τεχνολογικής υποδομής στο επιχειρηματικό περιβάλλον που θεωρείται πλέον μία αυτονόητη αξία, καθώς συμβάλλει στην αύξηση της παραγωγικότητας και της ανταγωνιστικότητας μιας επιχείρησης. Ταυτοχρόνως της παρέχει την απαιτούμενη ευελιξία για να προσαρμόζεται στις ταχέως μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς. Συγκεκριμένα την επιχειρηματική ευφυΐα, το ηλεκτρονικό επιχειρείν, το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα επιχειρησιακά συστήματα διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας (SCM), τις τεχνολογίες E-Logistics και τα επιχειρησιακά συστήματα διαχείρισης των σχέσεων με τους πελάτες (CRM). Για την βιβλιογραφική ανασκόπηση του θέματος βασιστήκαμε σε μεγάλο αριθμό επιστημονικών μελετών, επιστημονικών βιβλίων και πηγές από το διαδίκτυο. |
el |
heal.advisorName |
Παπουτσής, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
|
el |
heal.academicPublisher |
ΤΕΙ Πελοποννήσου |
el |
heal.numberOfPages |
74 |
* |