Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Αντίληψη των φοιτητών για την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης από το ακαδημαϊκό προσωπικό: μελέτη περίπτωσης Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του ΑΤΕΙ Καλαμάτας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Δουλγεράκη, Ελένη el
dc.contributor.author Λυμπεροπούλου, Ευσταθία el
dc.contributor.author Νεάρχου, Δημήτρης el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:08:15Z
dc.date.available 2015-11-25T03:08:45Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13103
dc.title Αντίληψη των φοιτητών για την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης από το ακαδημαϊκό προσωπικό: μελέτη περίπτωσης Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του ΑΤΕΙ Καλαμάτας el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Ποιότητα el
heal.keyword Αξιολόγηση απόδοσης el
heal.keyword Τριτοβάθμια εκπαίδευση el
heal.keyword Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2012-01-01 el
heal.abstract Επιχειρήσαμε την μέτρηση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης από το ακαδημαϊκό προσωπικό της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο.) του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Καλαμάτας (Α.Τ.Ε.Ι.-Κ). Προσαρμόσαμε το υπόδειγμα SERVQUAL και πραγματοποιήσαμε δημοσκοπική έρευνα, την περίοδο Ιούνιος - Σεπτέμβριος 2012, σε δείγμα 310 σπουδαστών της Σ.Δ.Ο. του Α.Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας. Ο μέσος όλων των διαστάσεων ποιότητας, που αφορούν τις προσδοκίες τους, εκτιμήθηκε σε 6,07, σε 7βάθμια κλίμακα Likert (1-7), ενώ ο αντίστοιχος μέσος για την αντιλαμβανόμενη ποιότητα εκτιμήθηκε σε 4,62, δηλαδή μια απόκλιση των μέσων, κατά 1,45 ή κατά 24% χαμηλότερη, η αντιλαμβανόμενη ποιότητα από την προσδοκώμενη. Με στάθμιση της απόκλισης, που υπολογίστηκε από τη διαφορά των μέσων (μ), ως μέτρο εκτίμησης της ικανοποίησης των σπουδαστών του δείγματος, ανά διάσταση ποιότητας, προέκυψε ότι η έλλειψη ικανοποίησης από το βαθμό ποιότητας της διάστασης Ένσυναίσθηση’ κατέλαβε την πρώτη θέση και ακολουθούν ‘Απόδοση’, ‘Ανταποκρισιμότητα’ και ‘Διασφάλιση’, με μικρές διαφορές μεταξύ τους, ενώ η διάσταση ‘Ακαδημαϊκό περιβάλλον’ καταλαμβάνει την τελευταία θέση. Τα αποτελέσματα αυτά δεν έρχονται σε πλήρη αντίθεση με αποτελέσματα αντίστοιχων ερευνών, σε ιδρύματα άλλων χωρών. Τα αποτελέσματα της έρευνας υποδεικνύουν τις προτεραιότητες, για τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης στη Σ.Δ.Ο. του Α.Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας, όπως την αντιλαμβάνονται οι σπουδαστές. Αξιολογώντας τη σειρά κατάταξης, τις πληροφορίες του βαθμού έλλειψης ικανοποίησης και την προσωπική μας γνώμη, ως σπουδαστές του Τμήματος Δ.Μ.Υ.Π. του Α.Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας, ξεχωρίζουμε δύο διαστάσεις ποιότητας, που προτείνουμε να αποτελόσουν προτεραιότητα, για τη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης: Ένσυναίσθηση’ και ‘Ανταποκρισιμότητα’. el
heal.advisorName Παρασκευόπουλος, Λεωνίδας el
heal.committeeMemberName Μπιτσάνη, Ευγενία el
heal.committeeMemberName Μαυριδόγλου, Γεώργιος el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 44 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές