Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Πιστοποίηση διαδικασιών νοσοκομείου: μελέτη περίπτωσης του "Διάπλαση Κέντρου Αποκάτασης Α.Ε."

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μπέλλου, Κρυσταλλένια el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:08:19Z
dc.date.available 2015-11-25T03:08:49Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13113
dc.title Πιστοποίηση διαδικασιών νοσοκομείου: μελέτη περίπτωσης του "Διάπλαση Κέντρου Αποκάτασης Α.Ε." el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Ποιότητα el
heal.keyword Πρότυπα ποιότητας el
heal.keyword Μελέτη περίπτωσης el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2012-01-01 el
heal.abstract Η έννοια της ποιότητας σχετίζεται άμεσα με την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα. Η ποιότητα ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας θεωρείται πολύ σημαντική για την επιχείρηση και τους πελάτες της. Η ταχεία ανάπτυξη των συστημάτων για τη διοίκηση της ποιότητας οφείλεται στη συνεχόμενη μεταβλητότητα που υφίσταται το περιβάλλον, λόγω της εξέλιξης πολύπλοκων προϊόντων και υπηρεσιών και της ανάπτυξης νέων κινδύνων και επιδημιών. Λόγω της επικρατούσας μεταβλητότητας, δημιουργούνται ορισμένες πηγές αβεβαιότητας που επηρεάζουν το νοσοκομείο. Η διοίκηση ποιότητας είναι ένα εργαλείο ελέγχου και περιορισμού της μεταβλητότητας που χρησιμοποιείται από την ανώτατη διοίκηση, με σκοπό να αυξηθεί η προβλεψιμότητα. Τα πρότυπα διαχείρισης της ποιότητας στη φροντίδα της υγείας θεωρούνται ως ο νέος μηχανισμός ελέγχου στα πλαίσια της "αγοράς" φροντίδας υγείας, που θα πρέπει να εξασφαλίζει την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών καθώς και την απαραίτητη διαφάνεια για ένα πιο αποδοτικό και αξιόπιστο σύστημα υγείας. Το Σύστημα Ποιότητας περιέχει σε σημαντικό βαθμό την έννοια του ελέγχου, που συνεισφέρει στη διατήρηση της ορθής λειτουργίας της οργάνωσης αλλά και στην αύξηση της εμπιστοσύνης του πολίτη. Αρμόδιοι φορείς για την έκδοση προτύπων είναι: ■ ο Διεθνής Οργανισμός Τυποποίησης (ISO) σε παγκόσμιο επίπεδο ■ η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Τυποποίησης (CEN) σε ευρωπαϊκό επίπεδο ■ ο Ελληνικός Οργανισμός Τυποποίησης (ΕΛΟΤ) στην Ελλάδα. Η πιστοποίηση κατά ISO 9001:2000 είναι προαιρετική, ωστόσο σε ολοένα περισσότερους επιχειρηματικούς κλάδους κρίνεται υποχρεωτική από τον οργανισμό. Ήδη δημόσιοι οργανισμοί απαιτούν στους διαγωνισμούς προμηθειών που εφαρμόζουν την πιστοποίηση αυτή, καθώς αποτελεί ένα εργαλείο προβολής σε εντός και εκτός των συνόρων αγορές. Οι κύριες απαιτήσεις του προτύπου ISO 9001 αφορούν την: ■ υπευθυνότητα της διοίκησης ■ διαχείριση πόρων ■ παροχή των υπηρεσιών (διαχειριστικές και λειτουργικές διαδικασίες) ■ μέτρηση, ανάλυση και βελτίωση του συστήματος διαχείρισης. Η παρούσα μελέτη διερευνά εάν το Κέντρο Αποκατάστασης Διάπλαση εφαρμόζει το πρότυπο ΕΛΟΤ ΕΝ 180 9001:2008, το οποίο και επιβεβαιώνεται μέσα από τη συλλογή και επεξεργασία πρωτογενών δεδομένων από τη Διοίκηση του Κέντρου. el
heal.advisorName Μαυριδόγλου, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 64 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές