dc.contributor.author |
Αλογάρη, Χαρίκλεια |
el |
dc.contributor.author |
Καρανικολίδου, Βασιλική |
el |
dc.contributor.author |
Τσιουτσιουλίτη, Ασημίνα |
el |
dc.date.accessioned |
2015-11-24T16:08:28Z |
|
dc.date.available |
2015-11-25T03:08:54Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier.uri |
http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13134 |
|
dc.title |
Καταναλωτική συμπεριφορά στα βιολογικά προϊόντα |
el |
heal.type |
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία |
el |
heal.secondaryTitle |
|
el |
heal.keyword |
Μάρκετινγκ |
el |
heal.keyword |
Βιολογικά προϊόντα |
el |
heal.contributorName |
|
el |
heal.language |
gre |
el |
heal.access |
free |
el |
heal.accessText |
|
el |
heal.license |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα |
el |
heal.fileFormat |
PDF |
* |
heal.recordProvider |
ΤΕΙ Πελοποννησου |
el |
heal.publicationDate |
2013-01-01 |
el |
heal.abstract |
Η εν λόγω διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στα βιολογικά προϊόντα. Χρησιμοποιήθηκαν δεδομένα που αφορούν δείγμα 100 ατόμων, καταγράφοντας όλο το ηλικιακό φάσμα των ενηλίκων και από τα δυο φύλα με μέσο ετήσιο οικογενειακό εισόδημα που δεν ξεπερνάει τις 29.000€. Από τη στατιστική ανάλυση παρατηρήθηκε μια γενικότερη στροφή στα βιολογικά προϊόντα παρά την έλλειψη πολιτικής βούλησης και στρατηγικών προώθησης. Στη συνέχεια, εντοπίστηκε ότι οι καταναλωτές δεν έδειξαν ιδιαίτερη θέληση να πληρώσουν υψηλότερο αντίτιμο για προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον και δεν είναι διατεθειμένοι να προτιμήσουν αγαθά χαμηλότερης ποιότητας αλλά φιλικά προς το περιβάλλον. Αναμφισβήτητα, απαιτείται η εντατικοποίηση και η συστηματοποίηση των πολιτικών προώθησης ώστε να καταστήσουν τα βιολογικά προϊόντα την πρώτη επιλογή των καταναλωτών. |
el |
heal.advisorName |
Παρασκευόπουλος, Λεωνίδας |
el |
heal.committeeMemberName |
|
el |
heal.academicPublisher |
ΤΕΙ Πελοποννήσου |
el |
heal.numberOfPages |
55 |
* |