Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Ο βαθμός ανταπόκρισης του Γενικού Νοσοκομείου Χανίων ως προς τις υγειονομικές ανάγκες των πολιτών του νομού Χανίων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κατζουράκη, Αμαλία el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:08:29Z
dc.date.available 2015-11-25T03:08:56Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13136
dc.title Ο βαθμός ανταπόκρισης του Γενικού Νοσοκομείου Χανίων ως προς τις υγειονομικές ανάγκες των πολιτών του νομού Χανίων el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Νοσοκομεία el
heal.keyword Υγειονομική περίθαλψη el
heal.keyword Ικανοποίηση ασθενών el
heal.keyword Χανιά el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2013-01-01 el
heal.abstract Αποτελέσματα: η επαγγελματική ανταπόκριση και φροντίδα από το Ιατρικό Προσωπικό κρίνεται με 41% πολύ καλή, η ενημέρωση και οι οδηγίες που τους δόθηκαν για την αντιμετώπιση της ασθένειας με 39% πολύ καλή, οι ανθρώπινες σχέσεις που αναπτύχτηκαν με το Ιατρικό προσωπικό με 44% πολύ καλές, για την επαγγελματική ανταπόκριση και φροντίδα από το Νοσηλευτικό Προσωπικό με 45% πολύ καλή, και οι ανθρώπινες σχέσεις που αναπτύχτηκαν με το Νοσηλευτικό προσωπικό με 37% ικανοποιημένος. Η διαβίωση στο θάλαμο το 46% αξιολογείται μέτρια, ως προς τα πιθανά προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσει κανείς από τη διαβίωση στο θάλαμο το 28% των πελατών ενοχλήθηκε από τους επισκέπτες- φίλους-συγγενείς, ως προς την άποψη των πελατών για την παραμονή των Συγγενών-Συνοδών-Φίλων κατά τη διάρκεια της νοσηλείας το 39% πιστεύει ότι είναι ενοχλητική για τον ασθενή .Η καθαριότητα στους βοηθητικούς χώρους του νοσοκομείου θεωρείται με 41% μέτρια, η καθαριότητα του νοσοκομείου στους χώρους αναμονής με 40% πολύ καλή, την καθαριότητα στους θαλάμους του νοσοκομείου με 42% πολύ καλή, για την καθαριότητα του νοσοκομείου στους χώρους υγιεινής με 44% μέτρια, για την καθαριότητα στους εξωτερικούς χώρους του νοσοκομείου με 40% μέτρια . Ο βαθμό εξυπηρέτησης από τις υπηρεσίες του νοσοκομείου εκτιμάται 41% ικανοποιητική, η ανταπόκριση από το Διοικητικό Προσωπικό του νοσοκομείου το 41% ικανοποιητική, για τον βαθμό ικανοποίησης από τη συνολική παραμονή τους στο νοσοκομείο 42% πολύ ικανοποιημένο. Συμπεράσματα: παρόλο που η μελέτη ανέδειξε κάποια προβλήματα και κάποιους τομείς που χρειάζονται βελτίωση η γενική εικόνα είναι ιδιαίτερα θετική για το νοσοκομείο καθώς το μεγαλύτερο ποσοστό των ασθενών παρουσιάστηκε ικανοποιημένο. el
heal.advisorName Δημόπουλος, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 129 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές