heal.abstract |
Αποτελέσματα: η επαγγελματική ανταπόκριση και φροντίδα από το Ιατρικό Προσωπικό κρίνεται με 41% πολύ καλή, η ενημέρωση και οι οδηγίες που τους δόθηκαν για την αντιμετώπιση της ασθένειας με 39% πολύ καλή, οι ανθρώπινες σχέσεις που αναπτύχτηκαν με το Ιατρικό προσωπικό με 44% πολύ καλές, για την επαγγελματική ανταπόκριση και φροντίδα από το Νοσηλευτικό Προσωπικό με 45% πολύ καλή, και οι ανθρώπινες σχέσεις που αναπτύχτηκαν με το Νοσηλευτικό προσωπικό με 37% ικανοποιημένος. Η διαβίωση στο θάλαμο το 46% αξιολογείται μέτρια, ως προς τα πιθανά προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσει κανείς από τη διαβίωση στο θάλαμο το 28% των πελατών ενοχλήθηκε από τους επισκέπτες- φίλους-συγγενείς, ως προς την άποψη των πελατών για την παραμονή των Συγγενών-Συνοδών-Φίλων κατά τη διάρκεια της νοσηλείας το 39% πιστεύει ότι είναι ενοχλητική για τον ασθενή .Η καθαριότητα στους βοηθητικούς χώρους του νοσοκομείου θεωρείται με 41% μέτρια, η καθαριότητα του νοσοκομείου στους χώρους αναμονής με 40% πολύ καλή, την καθαριότητα στους θαλάμους του νοσοκομείου με 42% πολύ καλή, για την καθαριότητα του νοσοκομείου στους χώρους υγιεινής με 44% μέτρια, για την καθαριότητα στους εξωτερικούς χώρους του νοσοκομείου με 40% μέτρια . Ο βαθμό εξυπηρέτησης από τις υπηρεσίες του νοσοκομείου εκτιμάται 41% ικανοποιητική, η ανταπόκριση από το Διοικητικό Προσωπικό του νοσοκομείου το 41% ικανοποιητική, για τον βαθμό ικανοποίησης από τη συνολική παραμονή τους στο νοσοκομείο 42% πολύ ικανοποιημένο. Συμπεράσματα: παρόλο που η μελέτη ανέδειξε κάποια προβλήματα και κάποιους τομείς που χρειάζονται βελτίωση η γενική εικόνα είναι ιδιαίτερα θετική για το νοσοκομείο καθώς το μεγαλύτερο ποσοστό των ασθενών παρουσιάστηκε ικανοποιημένο. |
el |