Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Αξιολόγηση και σύγκριση της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας που λαμβάνουν οι ασθενείς σε διοικητικό, νοσηλευτικό και ιατρικό επίπεδο: σύγκριση Γενικού Παναρκαδικού Νοσοκομείου Τρίπολης "Η Ευαγγελίστρια" και του Περιφερειακού Γενικού Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Πατρών "Παναγιά η Βοήθεια"

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ζάμπου, Κωνσταντίνα el
dc.contributor.author Σανδραβέλη, Ανθή el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:08:29Z
dc.date.available 2015-11-25T03:08:57Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13138
dc.title Αξιολόγηση και σύγκριση της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας που λαμβάνουν οι ασθενείς σε διοικητικό, νοσηλευτικό και ιατρικό επίπεδο: σύγκριση Γενικού Παναρκαδικού Νοσοκομείου Τρίπολης "Η Ευαγγελίστρια" και του Περιφερειακού Γενικού Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Πατρών "Παναγιά η Βοήθεια" el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Ποιότητα el
heal.keyword Υπηρεσίες υγείας el
heal.keyword Ικανοποίηση χρηστών el
heal.keyword Νοσοκομεία el
heal.keyword Πάτρα el
heal.keyword Τρίπολη el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2013-01-01 el
heal.abstract Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό σκοπό να εξετάσει το επίπεδο της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας που λαμβάνουν οι ασθενείς σε ιατρικό, νοσηλευτικό και διοικητικό επίπεδο. Αρχικά, παρουσιάζεται η έννοια της ποιότητας στις υπηρεσίες υγείας, ο σκοπός μέτρησης της και τα εργαλεία μέτρησης αυτής καθώς και το τι υπάρχει σήμερα στην ελληνική πραγματικότητα των νοσοκομείων της χώρας. Στη συνέχεια παρουσιάζονται μέθοδοι οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν προκειμένου να βελτιωθεί και να διασφαλιστεί ένα υψηλό επίπεδο ποιότητας στις υπηρεσίες υγείας. Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας για την αξιολόγηση του επιπέδου της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας είναι η ικανοποίηση των χρηστών των υπηρεσιών αυτών. Γίνεται εκτενής αναφορά στον ορισμό της ικανοποίησης, στα οφέλη και τη χρησιμότητα μέτρησης της καθώς και στα συστήματα μέτρησης αυτής. Όλα τα παραπάνω έγινε προσπάθεια να ερευνηθούν στο Περιφερειακό Γενικό Νοσοκομείο Τρίπολης “Η Ευαγγελίστρια ” και στο Περιφερειακό Γενικό Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών “ Παναγιά η Βοήθεια”, όπου γίνεται η παρουσίαση της διάρθρωσης και της λειτουργίας τους. Η έρευνα για την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχουν τα προαναφερθέντα Νοσοκομεία έγινε με τη χρήση ερωτηματολογίων, με ερωτήσεις κλειστού τύπου και ο τρόπος συμπλήρωσης των ερωτηματολογίων ήταν η συνέντευξη. Τέλος, παρουσιάζεται το ερευνητικό μέρος της εργασίας αυτής όπου παρατίθεται ο σκοπός, ο σχεδιασμός, η μέθοδος και τα στοιχεία του δείγματος καθώς και τα αποτελέσματα που προέκυψαν από αυτήν και η αξιολόγηση αυτών. el
heal.advisorName Μαυριδόγλου, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 468 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές