heal.abstract |
Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι να μελετήσει την ικανοποίηση των ασθενών από τις υπηρεσίες νοσοκομειακής φροντίδας. Η μεθοδολογία της εργασίας θα στηριχθεί στη συλλογή δευτερογενών δεδομένων, μέσα από βιβλία και άρθρα σε περιοδικά, αλλά και μέσα από επίσημους διαδικτυακούς τόπους. Συγκεκριμένα χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος αναζήτησης σε ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων (google scholar, pubmed και scopus), για μελέτες που έγιναν από το 2000 έως και το 2012. Ως τίτλοι αναζήτησης χρησιμοποιήθηκαν οι όροι «ικανοποίηση», «υπηρεσίες νοσοκομειακής φροντίδας», «σύστημα υγείας». Αρχικά θα γίνει ανάγνωση της περίληψης των μελετών, οι οποίες στην πλειοψηφία τους είναι στα Αγγλικά, προκειμένου να διαχωριστούν όσες θα χρησιμοποιούνταν από αυτές που δε σχετίζονταν με το θέμα. Όλες οι μελέτες, οι παραπομπές και τα σχετικά άρθρα που θα βρεθούν, θα μελετηθούν. Αρχικά στο πρώτο κεφάλαιο θα μελετηθεί το θέμα της ποιότητας στην υγεία. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα μελετηθεί το σύστημα υγείας στην Ελλάδα, τα διοικητικά και λειτουργικά ζητήματα στην υγειά, τα οικονομικά της υγείας αλλά και η προσφορά και η ζήτηση των υπηρεσιών υγείας. Στη συνέχεια, στο τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο θα παρουσιαστούν οι υπηρεσίες υγείας σε σχέση με την ικανοποίηση των ασθενών. |
el |