Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καρεντζοπούλου, Ευγενία Νεκταρία el
dc.contributor.author Νάκο, Κλοντιάνα el
dc.contributor.author Στέφου, Ηλίας el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:09:01Z
dc.date.available 2015-11-25T03:09:18Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13213
dc.title Ηλεκτρονικό εμπόριο και marketing φαρμάκων el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Ηλεκτρονικό εμπόριο el
heal.keyword Μάρκετινγκ el
heal.keyword Φαρμακευτική βιομηχανία el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2014-01-01 el
heal.abstract Η παγκοσμιοποίηση της οικονομίας και οι καταπληκτικοί ρυθμοί αύξησης χρηστών και χρήσεων των σύγχρονων τεχνολογιών, όπως του INTERNET τα τελευταία χρόνια, έχουν φέρει τους επιχειρηματίες σε όλο τον κόσμο μπροστά σε έναν τρελό συναγωνισμό για το ποιος θα καταφέρει να εκμεταλλευτεί αποτελεσματικότερα την αμφίδρομη φύση επικοινωνίας των νέων εργαλείων τεχνολογικά εξελιγμένων, με στόχο να ενθαρρύνονται οι ανταλλαγές και οι σχέσεις με πελάτες και προμηθευτές. Αυτές οι αλλαγές μπορούν να αποτελέσουν σημαντικό όπλο στα χέρια των επιχειρήσεων που θέλουν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ενός νέου περιβάλλοντος που χαρακτηρίζεται από συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες, διεθνοποίηση και εντατικοποίηση του ανταγωνισμού, κ.α. Η ψηφιακή εποχή έχει προκαλέσει επανάσταση σε πολλές αγορές. Διευκολύνει την εμφάνιση νέων προϊόντων και υπηρεσιών και επιταχύνει τον ρυθμό των καινοτομιών και τον αριθμό των νέων προϊόντων. Με τη χρήση του διαδικτύου δημιουργείται επανάσταση στη πληροφόρηση, στην κατανάλωση και στις εφαρμογές της επικοινωνίας του καταναλωτή. Τα νέα αυτά δεδομένα οδήγησαν τα τελευταία χρόνια στην εμφάνιση ηλεκτρονικών φαρμακείων, τα οποία αποτελούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα πραγματικών φαρμακείων. Η μείωση των λειτουργικών εξόδων, η εξοικονόμηση χρόνου και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έχουν οδηγήσει στην εμφάνιση μεγάλου αριθμού ηλεκτρονικών φαρμακείων. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι αφενός η βιβλιογραφική επισκόπηση του ηλεκτρονικού εμπορίου και του marketing, που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις για την προβολή και την αύξηση του κύκλου των εργασιών τους και αφετέρου, η δημιουργία ερωτηματολογίου, προκειμένου να ερευνηθεί η στάση των φαρμακοποιών απέναντι στις νέες τεχνολογίες προβολής και προώθησης προϊόντων φαρμακείου. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος γίνεται η βιβλιογραφική επισκόπηση της βιβλιογραφίας, για το ηλεκτρονικό εμπόριο και το marketing φαρμάκων. Ειδικότερα στο πρώτο κεφάλαιο ορίζεται το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα μοντέλα και η εξέλιξή του στο χρόνο. Επιπλέον αναφέρονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο στο χώρο της υγείας και στον φαρμακευτικό χώρο. Εξαιτίας της ιδιαιτερότητας του χώρου, το νομοθετικό πλαίσιο που περιβάλλει τις διαδικτυακές πωλήσεις φαρμάκων διαφέρει από χώρα σε χώρα. Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στο marketing. Καθορίζεται ο ρόλος του marketing στις επιχειρήσεις, το μείγμα marketing και αναλύεται εκτενώς το ψηφιακό marketing, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του. Το τρίτο κεφάλαιο, αναφέρεται ειδικά στο φαρμακευτικό marketing, στην προώθηση και διαφήμιση των φαρμακευτικών προϊόντων και στη συμπεριφορά των καταναλωτών των φαρμακευτικών προϊόντων. Τέλος παρουσιάζεται αναλυτικά, το marketing plan του ψηφιακού φαρμακείου. Στο δεύτερο μέρος, επιχειρούμε μια διερευνητική προσέγγιση του θέματος και για το λόγο αυτό δημιουργήσαμε ερωτηματολόγιο, το οποίο προωθήσαμε σε φαρμακοποιούς της ευρύτερης περιοχής των Αθηνών και της Καλαμάτας και περιλαμβάνει τα ευρήματα της έρευνας που πραγματοποιήσαμε. Συγκεκριμένα στο πρώτο κεφάλαιο, παρουσιάζεται ο σκοπός και τα στάδια της έρευνας, ο σχεδιασμός, η περιγραφή του ερωτηματολογίου, καθώς και η μέθοδος της ανάλυσης των δεδομένων. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται τα ευρήματα χρησιμοποιώντας το στατιστικό πρόγραμμα SPSS for Windows 11,5. el
heal.advisorName Κοτσιλιέρης, Θεόδωρος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 86 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές