Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Διασφάλιση ποιότητας αγαθών και υπηρεσιών, ελληνική πραγματικότητα και διεθνή πρότυπα: η περίπτωση της περιφερειακής ενότητας Μεσσηνίας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καραγιάννη, Ανδριάνα el
dc.date.accessioned 2015-11-24T16:09:03Z
dc.date.available 2015-11-25T03:09:20Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13216
dc.title Διασφάλιση ποιότητας αγαθών και υπηρεσιών, ελληνική πραγματικότητα και διεθνή πρότυπα: η περίπτωση της περιφερειακής ενότητας Μεσσηνίας el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Ποιότητα el
heal.keyword Διοίκηση ολικής ποιότητας el
heal.keyword Πρότυπα ποιότητας el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2014-01-01 el
heal.abstract Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα αποτελεί βασικό στόχο και στοιχείο ανταγωνισμού των περισσότερων επιχειρήσεων. Οι καταναλωτές ευαισθητοποιούνται απέναντι στην ποιότητα την οποία θεωρούν ως το σημαντικότερο κριτήριο για την προμήθεια των διαφόρων αγαθών και υπηρεσιών. Οι επιχειρηματίες παρατηρώντας και διαπιστώνοντας αυτή τη στάση των καταναλωτών, σπεύδουν να προσαρμοστούν στις νεότερες απαιτήσεις. Η ποιότητα αναγνωρίζεται πλέον ως ο σημαντικότερος παράγοντας και αποτελεί το κλειδί για το σχεδίασμά και δημιουργία καλύτερων και ανταγωνιστικών υπηρεσιών. Τόσο η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας όσο και το σύστημα διασφάλισης ποιότητας ΙSΟ 9000 αποτελούν σημαντικά εργαλεία στην προσπάθεια των επιχειρήσεων για ελαχιστοποίηση του κόστους παραγωγής και για παραγωγή προϊόντων υψηλού και σταθερού επιπέδου ποιότητας. Παρά το γεγονός ότι η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας εμφανίστηκε χρονικά πρώτη, τα πρότυπα της σειράς 180 9000 είναι εκείνα που οι επιχειρηματίες πρέπει να υιοθετήσουν για την επίτευξη των στόχων τους. Εξάλλου «η εφαρμογή του 180 9000 είναι το πρώτο σημαντικό βήμα στο δρόμο για την επίτευξη της Ολικής Ποιότητας. Βοηθά στο να γίνει κατανοητό σε μία εταιρία ότι η έννοια ποιότητα δεν είναι συνδεδεμένη αποκλειστικά με το τελικό προϊόν, αλλά αντικείμενο που μπορεί να σχεδιαστεί, να προγραμματιστεί, να παραχθεί και να ελεγχθεί σε όλες τις παραγωγικές φάσεις ενός προϊόντος». Αντίστοιχα, η ολική ποιότητα μπορεί να σχεδιαστεί, να διαμορφωθεί και να ελεγχθεί για το σύνολο των λειτουργιών μιας εταιρίας. Η πορεία για την επίτευξη της Ολικής Ποιότητας είναι μια συνεχής διεργασία που διαρκεί όσο και η εταιρία και αποτελεί μια διαρκή αναζωογονητική διαδικασία που εξασφαλίζει την επιβίωση και ανάπτυξη της επιχείρησης. Η παρούσα εργασία διερευνά τα αποτελέσματα που παρήχθησαν από την εγκατάσταση συστήματος ποιότητας σε 10 επιχειρήσεις. el
heal.advisorName Νικολακόπουλος, Γρηγόριος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 47 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές