dc.contributor.author |
Προσίλης, Αργύρης |
el |
dc.date.accessioned |
2015-11-24T17:31:27Z |
|
dc.date.available |
2015-11-25T03:10:04Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier.uri |
http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13378 |
|
dc.title |
Online Browser Games: Θεωρία & πράξη |
el |
heal.type |
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία |
el |
heal.secondaryTitle |
|
el |
heal.keyword |
Γλώσσα PHP |
el |
heal.keyword |
Video Games |
el |
heal.keyword |
Ασφάλεια |
el |
heal.keyword |
Email marketing |
el |
heal.keyword |
Ηλεκτρονική διαφήμιση |
el |
heal.keyword |
Web hosting |
el |
heal.keyword |
Game developer |
el |
heal.contributorName |
|
el |
heal.language |
gre |
el |
heal.access |
free |
el |
heal.accessText |
|
el |
heal.license |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα |
el |
heal.fileFormat |
PDF |
* |
heal.recordProvider |
ΤΕΙ Πελοποννησου |
el |
heal.publicationDate |
2013-05-27 |
el |
heal.abstract |
Η εργασία περιγράφει τον τρόπο και τα στάδια σχεδιασμού ενός ηλεκτρονικού παιχνιδιού, τα προβλήματα κατά τη φάση υλοποίησης, την διαφήμιση και προώθηση του παιχνιδιού.Συνοδευτικό μέρος αποτελεί το project με την ονομασία "Gold Games", ένα απλό facebook παιχνίδι. |
el |
heal.advisorName |
Τσαρούχας, Αντρέας |
el |
heal.committeeMemberName |
|
el |
heal.academicPublisher |
ΤΕΙ Πελοποννήσου |
el |
heal.numberOfPages |
78 |
* |