heal.abstract |
Η εργασία αυτή αναφέρεται στην καταναλωτική συμπεριφορά και στις διαθέσεις των καταναλωτών της Καλαμάτας. Η πόλη της Καλαμάτας επιλέχθηκε διότι είναι η ιδιαίτερη πατρίδα της ερευνήτριας και θεωρήθηκε πιο εύκολη η πρόσβασή της στους καταναλωτές. Η επιλογή του συγκεκριμένου προϊόντος έγινε για το λόγο ότι στην ευρύτερη περιοχή δραστηριοποιείται βιομηχανία μεταποίησης που παράγει χυμούς και η οποία μπορεί δυναμικά να καταλάβει ένα σημαντικό μερίδιο στην αγορά των χυμών. Επιπλέον, βασικό ανταγωνιστικό προϊόν των χυμών είναι τα αναψυκτικά, όπου η πρώτη ύλη τους αποκλειστικά εισάγεται. Η σημασία του κλάδου των χυμών είναι ιδιαίτερα σημαντική για την Ελλάδα, καθώς μεγάλες ποσότητες της πρώτης ύλης εισάγονται από το εξωτερικό και κυρίως από χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Βραζιλία, Αμερική). Επιπλέον, η διατροφική αλλαγή των καταναλωτών που προσανατολίζεται προς την υγιεινή διατροφή είναι ένα σημαντικό κίνητρο παραγωγής φρούτων που θα έχουν τα απαραίτητα χαρακτηριστικά για χυμοποίηση. Σκοπός της έρευνας είναι να διερευνηθούν οι διαθέσεις και η καταναλωτική συμπεριφορά των καταναλωτών της περιοχής αυτής προς τους χυμούς, ώστε να εξαχθούν συμπεράσματα που θα βοηθήσουν στη διαμόρφωση της ανάλογης κρατικής πολιτικής όσο και στην κατάλληλη στρατηγική marketing προώθησης του προϊόντος. |
el |