Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Ο ρόλος του πράσινου στις σχολικές εγκαταστάσεις ως μέρος της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης: κοινωνικές, ψυχολογικές, οικονομικές προτάσεις

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γκολφινοπούλου, Καλλιόπη el
dc.date.accessioned 2015-11-24T18:13:48Z
dc.date.available 2015-11-25T03:11:23Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13690
dc.title Ο ρόλος του πράσινου στις σχολικές εγκαταστάσεις ως μέρος της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης: κοινωνικές, ψυχολογικές, οικονομικές προτάσεις el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Περιβαλλοντική εκπαίδευση el
heal.keyword Αστικό πράσινο el
heal.keyword Βιοκλιματολογία el
heal.keyword Σχολικά κτήρια el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2013-06-01 el
heal.abstract Ξεκινώντας τη μελέτη σχετικά με τον ρόλο που έχει το «πράσινο» στις σχολικές εγκαταστάσεις, παρουσιάζονται πολλές πληροφορίες σχετικά με το περιβάλλον και την ζωή σε αυτό σε συνάρτηση με τα παιδιά αλλά και τους ενήλικες. Η μελέτη που ακολουθεί παρουσιάζει αρχικά στο πρώτο κεφάλαιο της, την περιβαλλοντική εκπαίδευση στα σχολεία, τις αρχές της, τους στόχους και τα χαρακτηριστικά της, αλλά και τους τρόπους εισαγωγής της στα σχολεία. Στο δεύτερο κεφάλαιο που ακολουθεί γίνεται μια γενικότερη αναφορά του αστικού πρασίνου, στον ρόλο του, στους τρόπους με τους οποίους προστατεύεται από τους νόμους και στους τρόπους διαχείρισής του μέσα στην κοινωνία. Κατόπιν, παρατίθεται η ένταξη του «πρασίνου» στις σχολικές εγκαταστάσεις, με ποιους τρόπους εισάγεται στα σχολεία, και τον όρο «πράσινο» σχολείο. Στη συνέχεια, στο τρίτο κεφάλαιο, γίνεται μελέτη σχετικά με τον βιοκλιματικό σχεδιασμό, την λειτουργία του κήπου ως παγίδα θερμότητας και ως φυσικό δροσισμό, και τέλος αναφέρονται τα φυτικά είδη, τα οποία βοηθούν στον βιοκλιματικό σχεδιασμό. Στο τελευταίο κεφάλαιο, και εξίσου σημαντικό με τα προηγούμενα, προβάλλονται τα ψυχοκοινωνικά αποτελέσματα που προέρχονται από την ένταξη του πρασίνου στα σχολεία που απορρέουν στα παιδιά. Τέλος, ακολουθούν τα οικονομικά και περιβαλλοντικά οφέλη. el
heal.advisorName Δάρρας, Αναστάσιος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 73 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές