heal.abstract |
Ξεκινώντας τη μελέτη σχετικά με τον ρόλο που έχει το «πράσινο» στις σχολικές εγκαταστάσεις, παρουσιάζονται πολλές πληροφορίες σχετικά με το περιβάλλον και την ζωή σε αυτό σε συνάρτηση με τα παιδιά αλλά και τους ενήλικες. Η μελέτη που ακολουθεί παρουσιάζει αρχικά στο πρώτο κεφάλαιο της, την περιβαλλοντική εκπαίδευση στα σχολεία, τις αρχές της, τους στόχους και τα χαρακτηριστικά της, αλλά και τους τρόπους εισαγωγής της στα σχολεία. Στο δεύτερο κεφάλαιο που ακολουθεί γίνεται μια γενικότερη αναφορά του αστικού πρασίνου, στον ρόλο του, στους τρόπους με τους οποίους προστατεύεται από τους νόμους και στους τρόπους διαχείρισής του μέσα στην κοινωνία. Κατόπιν, παρατίθεται η ένταξη του «πρασίνου» στις σχολικές εγκαταστάσεις, με ποιους τρόπους εισάγεται στα σχολεία, και τον όρο «πράσινο» σχολείο. Στη συνέχεια, στο τρίτο κεφάλαιο, γίνεται μελέτη σχετικά με τον βιοκλιματικό σχεδιασμό, την λειτουργία του κήπου ως παγίδα θερμότητας και ως φυσικό δροσισμό, και τέλος αναφέρονται τα φυτικά είδη, τα οποία βοηθούν στον βιοκλιματικό σχεδιασμό. Στο τελευταίο κεφάλαιο, και εξίσου σημαντικό με τα προηγούμενα, προβάλλονται τα ψυχοκοινωνικά αποτελέσματα που προέρχονται από την ένταξη του πρασίνου στα σχολεία που απορρέουν στα παιδιά. Τέλος, ακολουθούν τα οικονομικά και περιβαλλοντικά οφέλη. |
el |