Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Νοητική Υστέρηση: μια θεωρητική ανασκόπηση με δεδομένα από τη λογοθεραπευτική παρατήρηση σε συγκεκριμένα περιστατικά και προτάσεις

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ευσταθίου, Αναστασία el
dc.date.accessioned 2015-11-24T19:10:03Z
dc.date.available 2015-11-26T03:00:05Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13713
dc.title Νοητική Υστέρηση: μια θεωρητική ανασκόπηση με δεδομένα από τη λογοθεραπευτική παρατήρηση σε συγκεκριμένα περιστατικά και προτάσεις el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.classification el
heal.keyword Άτομα με νοητικές αναπηρίες el
heal.keyword Διάγνωση el
heal.keyword Λόγος el
heal.keyword Μελέτη περίπτωσης el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2014-10-01 el
heal.abstract Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματοποιήθηκε στο Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό ίδρυμα Καλαμάτας στο τμήμα Λογοθεραπείας. Στόχος αυτής της εργασίας είναι η μελέτη των αιτιών, των χαρακτηριστικών αλλά και της θεραπείας παιδιών με νοητική υστέρηση καθώς και η μελέτη περιστατικών, την θεραπεία των οποίων παρατήρησα για 6 μήνες στα πλαίσια της πρακτικής μου άσκησης. Η εργασία αποτελείται από δυο κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο περιγράφεται ο ορισμός της νοητικής υστέρησης, τα διαγνωστικά κριτήρια και η ταξινόμηση σε κατηγορίες των ατόμων αυτών. Αναλύονται επίσης τα αίτια και τα σύνδρομα τα οποία προκαλούν νοητική υστέρηση. Επίσης αναφέρονται τα επικοινωνιακά ελλείμματα των ατόμων αυτών, καθώς και εναλλακτικοί τρόποι επικοινωνίας. Τέλος γίνεται αναφορά στη διάγνωση αλλά και στην αξιολόγηση πάνω στην οποία βασίζεται το θεραπευτικό πρόγραμμα το οποίο διαμορφώνεται σύμφωνα με τις ανάγκες και το δυναμικό των παιδιών. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα μελετηθούν δυο περιστατικά. Στα πλαίσια της μελέτης αυτής θα αναφερθεί το ιστορικό και τα αποτελέσματα των εξετάσεων που έχουν πραγματοποιηθεί, έτσι ώστε να εντοπισθούν ενδεχόμενα αίτια τα οποία προκαλούν την ψυχοκινητική καθυστέρηση των παιδιών. Σε επόμενο στάδιο θα αναφερθούν τα ευρήματα της πρώτης αξιολόγησης πάνω στα οποία βασίστηκε η διαμόρφωση του θεραπευτικού προγράμματος. Τέλος θα περιγραφεί η παρούσα κατάσταση των παιδιών αυτών μετά από κάποιους μήνες θεραπευτικού προγράμματος αλλά και οι επόμενοι στόχοι που τίθενται για κάθε παιδί ξεχωριστά. el
heal.advisorName Μακρής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 61 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές