dc.contributor.author |
Ευσταθίου, Αναστασία |
el |
dc.date.accessioned |
2015-11-24T19:10:03Z |
|
dc.date.available |
2015-11-26T03:00:05Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier.uri |
http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13713 |
|
dc.title |
Νοητική Υστέρηση: μια θεωρητική ανασκόπηση με δεδομένα από τη λογοθεραπευτική παρατήρηση σε συγκεκριμένα περιστατικά και προτάσεις |
el |
heal.type |
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία |
el |
heal.secondaryTitle |
|
el |
heal.classification |
|
el |
heal.keyword |
Άτομα με νοητικές αναπηρίες |
el |
heal.keyword |
Διάγνωση |
el |
heal.keyword |
Λόγος |
el |
heal.keyword |
Μελέτη περίπτωσης |
el |
heal.contributorName |
|
el |
heal.language |
gre |
el |
heal.access |
free |
el |
heal.accessText |
|
el |
heal.license |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα |
el |
heal.fileFormat |
PDF |
* |
heal.recordProvider |
ΤΕΙ Πελοποννησου |
el |
heal.publicationDate |
2014-10-01 |
el |
heal.abstract |
Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματοποιήθηκε στο Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό ίδρυμα Καλαμάτας στο τμήμα Λογοθεραπείας. Στόχος αυτής της εργασίας είναι η μελέτη των αιτιών, των χαρακτηριστικών αλλά και της θεραπείας παιδιών με νοητική υστέρηση καθώς και η μελέτη περιστατικών, την θεραπεία των οποίων παρατήρησα για 6 μήνες στα πλαίσια της πρακτικής μου άσκησης. Η εργασία αποτελείται από δυο κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο περιγράφεται ο ορισμός της νοητικής υστέρησης, τα διαγνωστικά κριτήρια και η ταξινόμηση σε κατηγορίες των ατόμων αυτών. Αναλύονται επίσης τα αίτια και τα σύνδρομα τα οποία προκαλούν νοητική υστέρηση. Επίσης αναφέρονται τα επικοινωνιακά ελλείμματα των ατόμων αυτών, καθώς και εναλλακτικοί τρόποι επικοινωνίας. Τέλος γίνεται αναφορά στη διάγνωση αλλά και στην αξιολόγηση πάνω στην οποία βασίζεται το θεραπευτικό πρόγραμμα το οποίο διαμορφώνεται σύμφωνα με τις ανάγκες και το δυναμικό των παιδιών. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα μελετηθούν δυο περιστατικά. Στα πλαίσια της μελέτης αυτής θα αναφερθεί το ιστορικό και τα αποτελέσματα των εξετάσεων που έχουν πραγματοποιηθεί, έτσι ώστε να εντοπισθούν ενδεχόμενα αίτια τα οποία προκαλούν την ψυχοκινητική καθυστέρηση των παιδιών. Σε επόμενο στάδιο θα αναφερθούν τα ευρήματα της πρώτης αξιολόγησης πάνω στα οποία βασίστηκε η διαμόρφωση του θεραπευτικού προγράμματος. Τέλος θα περιγραφεί η παρούσα κατάσταση των παιδιών αυτών μετά από κάποιους μήνες θεραπευτικού προγράμματος αλλά και οι επόμενοι στόχοι που τίθενται για κάθε παιδί ξεχωριστά. |
el |
heal.advisorName |
Μακρής, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
|
el |
heal.academicPublisher |
ΤΕΙ Πελοποννήσου |
el |
heal.numberOfPages |
61 |
* |