dc.contributor.author |
Τσονάκας, Σπυρίδων |
el |
dc.date.accessioned |
2015-11-24T19:10:07Z |
|
dc.date.available |
2015-11-26T03:00:09Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier.uri |
http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13722 |
|
dc.title |
Οι κοινωνικές ιστορίες στην εκπαίδευση παιδιών με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή (Αυτισμός): δεδομένα από την εφαρμογή τους |
el |
heal.type |
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία |
el |
heal.secondaryTitle |
Social stories in education with Pervasive Development Disorder (Autism): data from the application |
el |
heal.classification |
|
el |
heal.keyword |
Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές |
el |
heal.keyword |
Αυτισμός |
el |
heal.keyword |
Μελέτη περίπτωσης |
el |
heal.contributorName |
|
el |
heal.language |
gre |
el |
heal.access |
free |
el |
heal.accessText |
|
el |
heal.license |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα |
el |
heal.fileFormat |
PDF |
* |
heal.recordProvider |
ΤΕΙ Πελοποννησου |
el |
heal.publicationDate |
2014-11-01 |
el |
heal.abstract |
Η συγκεκριμένη εργασία έχει ως θέμα την παρουσίαση της Διάχυτης Αναπτυξιακής Διαταραχής του Αυτισμού και επικεντρώνεται στον τομέα των Κοινωνικών Ιστοριών σε παιδιά με διαταραχές στο φάσμα του Αυτισμού. Οι κοινωνικές ιστορίες είναι μια απλή εκπαιδευτική παρέμβαση για τη βελτίωση της συνδιαλλαγής στον τομέα της πραγματολογίας των παιδιών με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές. Έτσι αρχικά παρουσιάζεται η διαταραχή του αυτισμού και στην συνέχεια ο τομέας των κοινωνικών ιστοριών και η εφαρμογή δυο ιστοριών σε δυο μελέτες περίπτωσης. Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο κεφάλαιο του συγγράμματος αποτυπώνονται οι ορισμοί και τα χαρακτηριστικά της διαταραχής του αυτισμού καθώς και τα συμπτώματα και τα αίτια που έχουν διατυπώσει και εκφράσει διάφοροι μελετητές. Ακόμα παρουσιάζονται οι διαφορές που υπάρχουν από άλλες διαταραχές και οι θεραπευτικές και εκπαιδευτικές παρεμβάσεις που χρησιμοποιούνται από τους ειδικούς. Το δεύτερο κεφάλαιο επικεντρώνεται στις οι κοινωνικές ιστορίες και τα χαρακτηριστικά τους. Παρουσιάζεται ο τρόπος χορήγησής και τα στάδια ανάπτυξης μιας κοινωνικής ιστορίας καθώς και οι στόχοι και τα θέματα τους. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνετε παρουσίαση των δυο περιστατικών που επιλέχθηκαν. Αναφέρεται η κλινική εικόνα των παιδιών και η διαδικασία αξιολόγησης τους, με συγκεκριμένα εργαλεία, και τα αποτελέσματα που οδήγησαν στην δημιουργία δύο κοινωνικών ιστοριών. Στη συνέχεια παρουσιάζεται ο τρόπος χορήγησης τους μέσα σε μια περίοδο συνεδριών και τα αποτελέσματα τους. Τέλος στο τέταρτο κεφάλαιο γίνετε μια σύνοψη των αποτελεσμάτων των περιστατικών και στην χρήση της εφαρμογή των κοινωνικών ιστοριών. Παρουσιάζονται σκέψεις και προτάσεις για την μελλοντική χρήση τους και για μελέτες που χρειάζονται να γίνουν στο μέλλον. |
el |
heal.advisorName |
Μακρής, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
|
el |
heal.academicPublisher |
ΤΕΙ Πελοποννήσου |
el |
heal.numberOfPages |
79 |
* |