Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Μαθησιακές δυσκολίες και παραγωγή γραπτού λόγου: ανάλυση δειγμάτων σε συγκεκριμένα περιστατικά και προτάσεις θεραπευτικής παρέμβασης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.date.accessioned 2015-11-24T19:10:07Z
dc.date.available 2015-11-26T03:00:09Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13723
dc.title Μαθησιακές δυσκολίες και παραγωγή γραπτού λόγου: ανάλυση δειγμάτων σε συγκεκριμένα περιστατικά και προτάσεις θεραπευτικής παρέμβασης el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.classification el
heal.keyword Μαθησιακές δυσκολίες el
heal.keyword Διαταραχές λόγου el
heal.keyword Γραπτός λόγος el
heal.keyword Γραφή el
heal.keyword Θεραπευτική el
heal.contributorName Καλίτσα, Όλγα el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2014-05-01 el
heal.abstract Η συγκεκριμένη εργασία εμβαθύνει στις Μαθησιακές Δυσκολίες και ιδιαίτερα στο γραπτό λόγο μέσα από την παρουσίαση και ανάλυση συγκεκριμένων δειγμάτων γραφής καθώς και τη δημιουργία θεραπευτικών προτάσεων σε συγκεκριμένο δείγμα. Έτσι, λοιπόν, στο πρώτο κεφάλαιο αυτού του συγγράμματος αποτυπώνονται ορισμοί και έννοιες των Μαθησιακών Δυσκολιών, η αιτιολογία αυτών καθώς και τα είδη τα οποία χωρίζονται σε διάφορες κατηγορίες διαταραχών λόγου/ γραπτών δεξιοτήτων/γραπτής έκφρασης και αναπτυξιακής διαταραχής στην αριθμητική. Τελευταία, αναφέρονται και τα κριτήρια διάγνωσης των Μ.Δ. Το δεύτερο κεφάλαιο επικεντρώνεται στις Μαθησιακές Δυσκολίες στο γραπτό λόγο. Αρχικά αναφέρονται τα λάθη που παρατηρούνται στη γραφή παιδιών με Μ.Δ. Έπειτα, παρουσιάζονται οι εκθέσεις έξι παιδιών, οι οποίες στη συνέχεια αναλύονται εκτενέστερα ως προς τα λάθη που παρατηρούνται σύμφωνα με τις Παντελιάδου & Πατσιοδήμου (2007) σε μορφή πινάκων. Στο τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο επιλέγεται ένα δείγμα από τα παραπάνω (για το οποίο αιτιολογείται η επιλογή του συγκεκριμένου γραπτού) και διαμορφώνεται ένα θεραπευτικό πλάνο αντιμετώπισης των λαθών που παρατηρήθηκαν στο συγκεκριμένο δείγμα. Παρουσιάζονται, δηλαδή, θεραπευτικές προτάσεις οι οποίες να είναι εύκολα προσβάσιμες και κατανοητές από το παιδί ώστε να διορθώσει τα λάθη του και να αναπτύξει το επίπεδο της γραφής του. Οι ασκήσεις που παρουσιάζονται με βάση το δείγμα είναι α) ασκήσεις στα μέρη του λόγου, β) ασκήσεις τονσμού και γ) ασκήσεις ανάπτυξης του λεξιλογίου. el
heal.advisorName Μακρής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 73 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές