dc.contributor.author |
Χατζή, Μαργαρίτα |
el |
dc.date.accessioned |
2015-11-24T19:10:07Z |
|
dc.date.available |
2015-11-26T03:00:11Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier.uri |
http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13724 |
|
dc.title |
Δυσλεξία και διαφοροποιημένη διδασκαλία |
el |
heal.type |
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία |
el |
heal.secondaryTitle |
|
el |
heal.classification |
|
el |
heal.keyword |
Μαθησιακές δυσκολίες |
el |
heal.keyword |
Δυσλεξία |
el |
heal.keyword |
Διάγνωση |
el |
heal.keyword |
Πρόληψη |
el |
heal.keyword |
Εκπαίδευση |
el |
heal.keyword |
Ειδική εκπαίδευση |
el |
heal.keyword |
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση |
el |
heal.contributorName |
|
el |
heal.language |
gre |
el |
heal.access |
free |
el |
heal.accessText |
|
el |
heal.license |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα |
el |
heal.fileFormat |
PDF |
* |
heal.recordProvider |
ΤΕΙ Πελοποννησου |
el |
heal.publicationDate |
2014-01-01 |
el |
heal.abstract |
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται ένα θέμα ιδιαιτέρως σοβαρό και καθημερινό, τη δυσλεξία. Οι δυσκολίες των παιδιών με δυσλεξία απασχολούν καθημερινώς τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς αλλά και τα παιδιά είτε παρουσιάζουν κάποια δυσκολία είτε όχι. Η εργασία εστιάζεται στην θεωρητική ανάλυση της δυσλεξίας, των επιπτώσεών της στο παιδί και στην οικογένεια αλλά και στους τρόπους παρέμβασης από το σχολικό περιβάλλον και την οικογένεια. Και τέλος παρουσιάζεται ένας νέος τρόπος διδασκαλίας στα σχολεία, η λεγόμενη διαφοροποιημένη διδασκαλία. Στόχος της οποίας είναι να οδηγήσει τους μαθητές μιας τάξης στην υλοποίηση κοινών διδακτικών στόχων μέσα από διαφορετικό ρυθμό μάθησης και διαδικασία. |
el |
heal.advisorName |
Μακρής, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
|
el |
heal.academicPublisher |
ΤΕΙ Πελοποννήσου |
el |
heal.numberOfPages |
96 |
* |