Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές: σχεδιασμός και εφαρμογή ενός προγράμματος αποκατάστασης των φωνημάτων /θ/ και /δ/

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μπουμπάρης, Γεώργιος el
dc.date.accessioned 2015-11-24T19:10:10Z
dc.date.available 2015-11-26T03:00:11Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13727
dc.title Αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές: σχεδιασμός και εφαρμογή ενός προγράμματος αποκατάστασης των φωνημάτων /θ/ και /δ/ el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.classification el
heal.keyword Λόγος el
heal.keyword Ομιλία el
heal.keyword Φωνολογία el
heal.keyword Διαταραχές el
heal.keyword Αρθρωτική φωνητική el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2014-01-01 el
heal.abstract Η εργασία αυτή γίνεται στo πλαίσιo της «πτυχιακής εργασίας» για το Α.Τ.Ε.Ι Καλαμάτας του τμήματος Λογοθεραπείας. Εισαγωγικά η εργασία περιλαμβάνει τα εξής κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο δίνεται η νευρολογία του λόγου. Δηλαδή οι διαδικασίες του εγκεφάλου ώστε να παραχθεί ομιλία. Σημειώνονται επίσης και οι 5 εγκεφαλικές συζυγίες οι οποίες εμπλέκονται στην παραγωγή του λόγου. Έπειτα δίνονται οι ορισμοί λόγου, επικοινωνίας και ομιλίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο δίνονται οι ορισμοί των αρθρωτικών και φωνολογικών διαδικασιών καθώς και η αιτιολογία αυτών, με την μορφή του πολυαξονικού συστήματος ταξινόμησης. Το τρίτο κεφάλαιο χαρακτηρίζεται από τα στάδια ανάπτυξης του λόγου σε διάφορες ηλικίες (0-1, 1-3, 3-6 έτη). Στην συνέχεια του κεφαλαίου, δίνονται πληροφορίες για την παραγωγή των φωνημάτων (τρόπος-τόπος άρθρωσης). Το τέταρτο κεφάλαιο χαρακτηρίζεται από τις φωνολογικές διεργασίες των παιδιών. Αναφέρονται οι διαδικασίες απλοποίησης (δομικές, συστημικές, άλλες διαδικασίες). Στο πέμπτο κεφάλαιο παραθέτονται, οι στόχοι της αξιολόγησης, οι αρχές της αξιολόγησης αρθρωτικών και φωνολογικών διαταραχών (λεπτομερές ιστορικό) και οι μέθοδοι αξιολόγησης των διαταραχών φώνησης και αντίχησης (επίσημο-ανεπίσημο τεστ). Στο έκτο κεφάλαιο έχουν σημειωθεί θεραπευτικές προσεγγίσεις, δίνοντας βραχυπρόθεσμους στόχους και τρόπους επίτευξης τους. Στο τέλος του κεφαλαίου αυτού σημειώνονται και οι μακροπρόθεσμοι στόχοι. Τα παραρτήματα (1) και (2) περιλαμβάνουν ασκήσεις λέξεων και εικόνων με φωνήματα στόχους το /δ/ και το /θ/. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε για τα πλαίσια αυτής της εργασίας και συμμετείχαν δύο παιδιά. Τα παιδιά έχουν την ηλικία των 5 ετών και την ηλικία των 9ετών. Η παρούσα έρευνα περιλαμβάνει στοιχεία του παιδιού από το ιστορικό του αναπτυξιολόγου και έπειτα ασκήσεις παρέμβασης, που δόθηκαν στο παιδί για την διεκπεραίωση αυτής της εργασίας. el
heal.advisorName Μακρής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 91 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές