Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Σύγκριση πραγματολογικών ικανοτήτων παιδιών με τυπική ανάπτυξη και παιδιών με νοητική υστέρηση ηλικίας 6 έως 7, 11 ετών

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σιρανίδου, Δέσποινα el
dc.date.accessioned 2015-11-24T19:10:13Z
dc.date.available 2015-11-26T03:00:13Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13733
dc.title Σύγκριση πραγματολογικών ικανοτήτων παιδιών με τυπική ανάπτυξη και παιδιών με νοητική υστέρηση ηλικίας 6 έως 7, 11 ετών el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.classification el
heal.keyword Πραγματολογία el
heal.keyword Πραγματολογικές διαταραχές el
heal.keyword Άτομα με νοητικές αναπηρίες el
heal.keyword Σχολική ηλικία el
heal.keyword Πρωτογενής έρευνα el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2014-01-01 el
heal.abstract Ο στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η σύγκριση των πραγματολογικών ικανοτήτων των παιδιών με τυπική ανάπτυξη και των παιδιών με νοητική υστέρηση. Το τεστ που χρησιμοποιήθηκε για την επίτευξη αυτού του στόχου ήταν το TOPL 2 TEST OF PRAGMATIC LANGUAGE ─ Second Edition για τις ηλικίες 6 ─ 7 των Diana Phelps─Terasaki και Trisha Phelps─Gunn. Το δείγμα ήταν 10 παιδιά με τυπική ανάπτυξη (4 αγόρια και 6 κορίτσια) από 6 έως 7,11 ετών και 6 με νοητική υστέρηση (5 αγόρια και 1 κορίτσι) από 6 έως 7,11 ετών. Η παρατήρηση των αποτελεσμάτων του τεστ έκανε εμφανές το γεγονός ότι υπήρχε στατιστικά σημαντική διαφορά ανάμεσα στις δύο ομάδες. Τα παιδιά με τυπική ανάπτυξη σημείωσαν πολύ υψηλότερη επίδοση στο τεστ από ότι τα παιδιά με νοητική υστέρηση. Το ίδιο αποτέλεσμα σημειώθηκε και όσον αφορά την χρήση της πραγματολογίας στη γλώσσα. Και άλλες παρόμοιες έρευνες που έχουν γίνει στο παρελθόν έδειξαν ότι τα παιδιά με νοητική υστέρηση παρουσιάζουν ιδιαίτερες δυσκολίες στον τομέα της πραγματολογίας. Στη συγκεκριμένη έρευνα όμως, είναι ανάγκη να επαναληφθεί η αξιολόγηση σε μεγαλύτερο πληθυσμό, καθώς το δείγμα των παιδιών που χρησιμοποιήθηκε για την έρευνα ήταν μικρό και δεν είναι εφικτό να γενικευθεί σε όλο τον πληθυσμό. el
heal.advisorName Κουλιέρη, Γεωργία el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 38 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές