Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Τα γλωσσικά χαρακτηριστικά και η Λογοθεραπευτική παρέμβαση των παιδιών με εδική γλωσσική διαταραχή: μελέτη περίπτωσης

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Σκούρτη, Μαρία el
dc.date.accessioned 2015-11-24T19:10:15Z
dc.date.available 2015-11-26T03:00:14Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13736
dc.title Τα γλωσσικά χαρακτηριστικά και η Λογοθεραπευτική παρέμβαση των παιδιών με εδική γλωσσική διαταραχή: μελέτη περίπτωσης el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.classification el
heal.keyword Γλώσσα el
heal.keyword Λόγος el
heal.keyword Ομιλία el
heal.keyword Γλωσσική ανάπτυξη el
heal.keyword Διαταραχές λόγου el
heal.keyword Προσχολική ηλικία el
heal.keyword Σχολική ηλικία el
heal.keyword Μελέτη περίπτωσης el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2014-01-01 el
heal.abstract Η Εμφάνιση της Ειδικής Γλωσσικής Διαταραχής αναφέρεται σε ποσοστό 7% του Παγκόσμιου πληθυσμού με μεγαλύτερη συχνότητα στα αγόρια σε σύγκριση με τα κορίτσια και χαρακτηρίζεται από μεγάλο βαθμό ανομοιογένειας. Η ανομοιογένεια αυτή σχετίζεται με τον γλωσσικό τομέα που επηρεάζεται από τη διαταραχή, με τις πιθανές μη λεκτικές διαταραχές που μπορεί να την συνοδεύουν καθώς και με την σοβαρότητα της. Τα άτομα με ΕΓΔ είναι πιθανόν να αντιμετωπίζουν φωνολογικά προβλήματα, λεξιλογικές ή γραμματικές δυσκολίες, μαθησιακά προβλήματα ή προβλήματα γλωσσικής κατανόησης. Καθοριστικό ρόλο σήμερα, παίζει η λογοθεραπευτική παρέμβαση στα παιδιά με ΕΓΔ αφότου, έχει αποδειχθεί ότι είναι αναγκαία για την αντιμετώπιση των δυσκολιών στην έκφραση και στην κατανόηση του λόγου. Αυτή θα περιλαμβάνει εμπλουτισμό λεξιλογίου, αντίληψη του λόγου, αποκατάσταση αρθρωτικών φωνολογικών διαταραχών, εκφραστικού λόγου, περιγραφική και αφηγηματική ικανότητα και την ενίσχυση πραγματολογικής ικανότητας. Ο λογοθεραπευτής καλείται να βοηθήσει το παιδί που παρουσιάζει ΕΓΔ σε αρκετούς τομείς. Η ιεράρχηση των στόχων του θεραπευτικού προγράμματος θα έχει ως αποτέλεσμα να βελτιώσει την ικανότητα επικοινωνίας του παιδιού η οποία θα επιδράσει θετικά και στην ομαλή κοινωνικοποίηση του. el
heal.advisorName Δημητροπούλου, Χριστίνα el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 73 *


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics